Senaste tiden

En liten mix av bilder från saker jag gjort på sistonde... 
 
Jag har haft så extremt mycket för mig på sista tiden att det inte funnits någon direkt tid för att blogga. Sist jag bloggade var jag på väg hem från en lyckad AW i Stockholm och sedan dess har kalendern varit fullspäckad. Ju närmare vi kommer sommarlovet desto mer saker ploppar det upp som man ska göra. 
Något kul jag gjort på sista tiden förutom att plugga och jobba är att jag har haft en fotografering med en kompis och en inspelning av en musikvideo tillsammans med några kompisar. Känner mig lite som en nattuggla då båda projekten skedde mitt i natten, haha. Resultaten däremot blev väldigt bra och nattmänniska som man är så klagar jag inte. Vad gör man inte för konsten?
Vad har hänt med vädret förresten? När jag satt på tåget hem för två veckor sedan snöade och nu senaste veckan har det varit rena sommaren. Passar därför på att sitta ute och blogga nu i väntan på maten. Som alltid på sommaren blir det grillat, mums!
 
Hoppas ni har det härligt i det underbara vädret! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Celine:

Mysiga bilder!

Svar: Åh tack du! :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / Gabriella:

Åh så fina bilder!!

Svar: Tack Gabriella! :)
Cassandra Haraldsson

#3 / / Lena:

Låter som att du haft det riktigt bra om än haft mycket på G sedan sist. Fina bilder! :D

Svar: Det har jag, om man bortser från lite stress då så att säga.. Tack så mycket :D
Cassandra Haraldsson

Åh så många härligheter! :D Vad roligt med en musikvideo!

Svar: Jätteroligt, tror det kommer att bli riktigt bra :)
Cassandra Haraldsson

#5 / / Kaisa:

SÅ mysiga bilder! =)

Svar: Tack du! :)
Cassandra Haraldsson

#6 / / Liene Svärd:

Så fina bilder!

Svar: Tack fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#7 / / radhuslivet.se:

Kul att du haft mycket roligt att göra. 🙂 Btw så såg den där hamburgaren grymt god ut 😉

Svar: Visst är det! Den var riktigt god ska jag säga dig :)
Cassandra Haraldsson

#8 / / Netti Starby:

Vad roligt att ni har hållt på med inspelningar! :-D Kram

#9 / / Tuva Björnwall:

så fina bilder!!

#10 / / Miss Baby Peaches:

Den sista bilden är ju alldeles fantastisk!

#11 / / Amanda:

Vart åt du den där härliga hamburgaren?! Duken ser ut som olearys men jag kan ha fel.. :D

Svar: Kan man tro, men det är på en golfkrog i Mölle tror jag det hette :)
Cassandra Haraldsson

#12 / / annelie:

så fina foto :D

#13 / / Eira Mattsson:

Härligt du ser ut att ha haft det!!

#14 / / Linda:

Men åh vilken härlig burgare!! :)

#15 / / Skogsraah ☾:

Härliga bilder :)

#16 / / Vanessa:

åh så kul med musikvideon!! :D

#17 / / Kajsa:

Maten såg sjukt god ut! Fina bilder :)

#18 / / N:

Vilka härliga bilder :D

#19 / / Linnéa:

Härliga foton! Visst är det märkligt hur snabbt vädret kan ändra sig :)

#20 / / Mina:

Så snygga bilder!

#21 / / ISA:

den där solnedgången du! och burgaren! Bor du nära sthlm eller? du verkar vara här rätt mycket! Kul att livet rullar på för dig. Heja heja! kram

Svar: Den var inte helt fel att titta på och burgaren var riktigt god ska du veta! :)
Tyvärr inte, men försöker att vara där så ofta jag kan! Det rullar på rätt bra ja :) Kram på dig med fina du!
Cassandra Haraldsson

#22 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Solnedgångsbilden 👍🏼 grillat är bäst!

#23 / / Linnea Aurora:

Åh, det har varit SÅ fint väder! Nu regnar det dock hos mig men ÄNDÅ! ;))

#24 / / my:

Fina bilder :D

#25 / / Fani:

Åh men underbara bilden, särskilt den på solnedgången, wow! Så vackert :) Och maten såg ju inte lite god ut heller, hähä 8)

#26 / / Lydia:

Roligt med en inspelning!

#27 / / Emma Grann Fotografi:

Vilken härlig solnedgångsbild! Så fina färger :)

#28 / / Erika:

Vad roligt med musikvideon :)

#29 / / Kattis:

Härliga bilder!:) Å nu har vädret svängt igen iaf här...kallt kallt kallt!

#30 / / minna:

Du har riktigt riktigt fin skärpa i dina bilder!
Blir väldigt inspirerad :D

#31 / / jcp.blogg.se:

Hoppas du hade det kul!

#32 / / Lili:

Vilka fina bilder!

#33 / / Caroline:

Mums med burgare!!! =)