Keep on fighting...

Hoppas att ni fick en bättre start på veckan än vad jag fick. Helgen var kanon och jag hade många härliga stunder. I lördags var mina kompisar hemma hos mig för lite festligheter samt käk. På söndagen var jag sedan på  ett väldigt trevligt ettårskalas. Däremot fick dagen sig en liten twist då jag plötsligt fick hög feber och jag märkte att jag var svullen i halsen. Fick åka in och ta några prover som visade att det var körtelfeber som jag fått. Känns lagom kul att få det nu sista veckorna i skolan, speciellt då jag ska på Håkan Hellström nästa lördag och sen åker på en tre veckor lång praktik. Vill inte missa det, så får vara hemma och vila denna veckan. Ingen träning heller på någon månad..
Då kan jag iofs plugga matte inför nationella som är på torsdag, men aldrig kul att vara sjuk. Får hoppas att febern släpper snart och att det så småningom blir bättre..
 
Kram på er!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Carro:

Usch, det låter inget vidare!
Krya på dej :)

Svar: Men åh, tack du! :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / Cissi:

Krya på dig...

#3 / / MALIN:

Vilka fantastiska bilder :) Jättefina! Kram

#4 / / Ebba:

Nej vad tråkigt med körtelfeber! :( Krya på dig!

#5 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Krya på dig :)

#6 / / Gabriella:

Åh såå jobbigt, krya på dig!! Kram

#7 / / helenaforsmark.blogg.se:

usch va tråkigt, krya på dig :)

#8 / / Tilda Barkselius:

Låter som en jättehärlig helg!

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Men gud, körtelfeber tar ju flera veckor att bli frisk ifrån..! Stackars stackars dig. Minns när syrran hade det, hon trodde att hon aldrig skulle bli pigg igen.

#10 / / VeronicaTerese:

Hoppas du snart blir bättre. :) Fina bilder! <3

#11 / / Netti Starby:

Nä vad tråkigt och hoppas att du kryar på dig snabbt! Kram

#12 / / Släpp taget. följ flödet:

Nämen!! Krya på dig! Kram

#13 / / Malin:

Men attans så typiskt! Krya på dig, hoppas du blir frisk fort. ::)

#14 / / ISA:

men finis, usch. Lider med dig när sjukor kommer sådär olämpligt. Men försööök ändå vända det till att du får göra lugna aktiviteter, plugga under täcket och dricka massa varmt <3 kram & krya!

#15 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Åhh, tråkigt! Krya på dig!!

#16 / / Caroline:

Usch vad tråkigt med körtelfeber, det har jag också haft för många år sedan!! :(

#17 / / Marie:

Krya på dig!

#18 / / jessy:

Så fint hår, krya på dig! kram

#19 / / Henrietta Nylund:

Underbara bilder!

#20 / / Linn Strömberg:

Åh vilken otur att du blivit sjuk!

#21 / / Natalie Honkonen:

Neej vad tråkigt, krya! Superfina bilder oxå! Kramar

#22 / / MALIN:

Usch vad tråkigt! Krya på dig! Kram

#23 / / CamillaEsi:

Så fina bilder och vad kul att du ska på Håkan Hellström. Lyckost dig

Kram<3

#24 / / Celine:

Håret <3333

#25 / / Lena:

Krya på dig, fy sånt är inte roligt alls :(
Fina bilder.

#26 / / Elsa:

Såå fina bilder, och krya på dig! :/

#27 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig fina du!

#28 / / Meg:

Dessa bilder gillar jag skarpt! Hoppas denna vecka blir bättre :)