Inte långt kvar...

Ja, nu är det verkligen inte långt kvar till sommarlov!
Själv går jag bara denna veckan med och det enda som jag har kvar är en uppsats i filosofi. Som tur väl är har jag snart gjort klart den, och då kommer sommarlovet kännas ännu närmare. Även körtelfebern är bättre, och jag känner mig nästintill frisk, bara någon dag till så. 
Har så mycket jag ser framemot nu den kommande veckan, så det gör inte mig så mycket att det snart är måndag igen. Bara en dag närmare sommarlov, Håkan och praktik! :) 
Ikväll och morgondagen ska jag lägga på att skriva klart uppsatsen så kan jag pusta ut sen. Nationella i matte är också gjort och det känns superbra, aldrig mer matte!
 
Kram på er! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Fanny:

Åh vad skönt med sommarlov!

Svar: Ska bli superskönt!
Cassandra Haraldsson

#2 / / Jessica Högberg:

Aldrig mera matte låter underbart i mina öron 😉

Svar: Det gör det i mina med ska jag säga dig! :)
Cassandra Haraldsson

#3 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt med lov :)

Svar: Ska bli superskönt!
Cassandra Haraldsson

#4 / / NICOLE:

Å vilket härligt inlägg! :D Skönt att matten är slut och att lovet närmar sig! :D

Svar: Men eller hur? :D
Cassandra Haraldsson

#5 / / Netti Starby:

Vad skönt att du börjar bli frisk och fina bilder! Kram

Svar: Tack fina du! Kramar på dig :)
Cassandra Haraldsson

#6 / / jessy:

Skönt, själv har jag bara två veckors ''ledigt'' sen jobbar jag tills i mitten av augusti haha :)

Svar: Åh, alltid skönt att vara ledig! :)
Cassandra Haraldsson

#7 / / Petra Olsson:

Så härligt för dig,nedräkning nu då:)

Svar: Precis, ska bli så skönt :D
Cassandra Haraldsson

#8 / / CamillaEsi:

Lycka till med allt plugg innan sommarlovet

Kram <3

Svar: Men åh, tack! :) Kram på dig!
Cassandra Haraldsson

#9 / / Lisa:

Lycka till!

Svar: Tack så mycket!
Cassandra Haraldsson

#10 / / Siri |Diabitfit|:

Lycka till med uppsatsen :)

Svar: Tack fina du :)
Cassandra Haraldsson

#11 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Härligt med sommarlov! Hoppas sommarvärmen kommer snart!

Svar: Superhärligt! Här har det verkligen varit sommarvärme idag! :)
Cassandra Haraldsson

#12 / / znogge:

Sommarlov är toppen :D

Svar: Visst är det så :D
Cassandra Haraldsson

#13 / / Christina:

Jag räknar också ned till sommarlov, 15 dagar kvar :)
Hoppas det går bra med skolarbetet och att du blir helt frisk snart :)

Svar: Inte långt heller ju! :)Det går framåt och jag känner mig mycket bättre!
Cassandra Haraldsson

#14 / / Prietha:

Jag har bara 6 skoldagar kvar, woho!!

Svar: Wohoo, kommer gå jättefort!
Cassandra Haraldsson

#15 / / sara:

Skönt med sommarlov snart :)

Svar: Det ska det bli! :)
Cassandra Haraldsson

#16 / / Blondina:

Matte är verkligen inte min starka sida haha ;) You go girl!!!

Svar: Usch, matte är verkligen inte kul :p
Cassandra Haraldsson

#17 / / sandra.:

Så skönt med sommarlov snart :)
och så fina bilder!

Svar: Ska bli underbart! Tack du :)
Cassandra Haraldsson

#18 / / Blondina:

gud så fin blogg :) hoppas allt är bra med dig :D

Svar: Men åh, tack fina du!! Jodå, hoppas det är bra med dig med :)
Cassandra Haraldsson

#19 / / Zaisha <3:

bra att du börjar bli frisk nu till sommarlovet! längtar också :D

Svar: Känner det med, kommer bli underbart :D
Cassandra Haraldsson

#20 / / Jeanette:

Förstår att det är skönt att snart få sommarlov :)

Svar: Det är underbart skönt!
Cassandra Haraldsson

#21 / / Anonym:

Åh vad kul med Håkan! Och hoppas att du blir helt frisk snart!<33

Svar: Ska bli underbart att se han! Hoppas jag med :)
Cassandra Haraldsson

#22 / / Tilda Barkselius:

Härligt att du känner dig friskare och låter som du har massor av härligt att se fram emot :)

Svar: Ja, så nu måste jag bli helt frisk! :)
Cassandra Haraldsson

#23 / / LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Fina bilder! :) Skönt med sommarlov snart!

Svar: Tack du! Verkligen :)
Cassandra Haraldsson

#24 / / Livet i USA:

Mitt sommarlov började precis, underbart! :)

Svar: Åh så härligt, lyckost dig! :)
Cassandra Haraldsson

#25 / / Henrietta Nylund:

Har endast tre dagar kvar tills lov, såå skönt!

Svar: Underbart ju! :)
Cassandra Haraldsson

#26 / / MALIN:

Härligt med sommarlov! Kram

Svar: Superhärligt!
Cassandra Haraldsson

#27 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Ne gud, nu närmar det sig verkligen, kära nån!! ;D Jag får sommarlov 17/6 :)

Svar: Det gör ju det :) Inte så mycket längre, kommer att gå fort!
Cassandra Haraldsson

#28 / / Johanna Utterberg:

Åh vad härligt att sommarlovet närmar sig! :)

Svar: Ja, det ska bli underbart!
Cassandra Haraldsson

#29 / / Tuva Björnwall:

härliga bilder :D

Svar: Tack du :D
Cassandra Haraldsson

#30 / / Gabriella:

Härligt att snart vara klar med allt!!

Svar: Underbart är det! :)
Cassandra Haraldsson

#31 / / Emelie:

Men åh så underbart med sommarlov!

Svar: Ska bli så underbart!
Cassandra Haraldsson

#32 / / AMANDA:

Ska bli så himla härligt med sommarlov!