Vårtecken

Vaknade upp utvilad till solsken imorse. Har nämligen studiedag idag så passade på att sova ut ordentligt. Kom i säng ganska sent igår då jag var ute och åkte med mina kompisar. En av de fick nämligen sitt körkort så fick bara ett samtal om att vara redo om fem minuter, och sen var vi ute och åkte hela kvällen. Älskar sådana spontana saker! 
             Såg snödropparna på bilden från mitt sovrumsfönster, så kände mig bara tvungen att gå ut och ta en bild på dem. Blev dock en imagebild på celsius istället, och bilden ligger uppe på pause.se på Instagram, så in och gilla och följ :)
Snart väntar jobb för min del. Hoppas att ni också får en härlig dag!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Isabella Huynh:

fin bild!

#2 / / Matilda:

Skönt med studiedag. Och snödroppar! Önskar att jag såg något vårtecken utanför mitt fönster...

#3 / / Linda Ph:

Åhh så underbart att kunna vara ledig mitt i veckan. :)

#4 / / Zara:

Åh vilken härlig bild!

#5 / / Amanda Jönsson:

Så fin bild! Celsius är så gott!

#6 / / Linn Strömberg:

Åh vad kul att din kompis fått körkort :D

#7 / / MADDISENJ.SE:

Skönt med studiedag!

#8 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så härligt att vakna upp till solsken :)

#9 / / Yohanna af Skovde:

Vad underbart med vårtecken! :)

#10 / / Silja:

Vad kul att få hänga med någon nybliven bilförare :D Jag jobbar på att vara spontan, det äär kul när det händer ☺️
Fin bild oxå ✨

#11 / / Kaisa:

Härligt med lite vårtecken! :)

#12 / / A M:

Härligt med lite vårblommor! Fin bild :D

#13 / / Kim:

Våren är så välkommen..! Snön och kylan har varit här länge nog tycker jag. Härlig bild :)

#14 / / Lis Mari:

Åååh så vårigt!!! Här har det precis börjat smälta ^^

#15 / / Amanda:

Så härligt med sol :D

#16 / / madabouttea.se:

Visst är det härligt att våren är på väg!

#17 / / MalinKalin:

Väldigt härlig bild! Skönt nu när våren är på väg :)

#18 / / Anna Sofia:

Snödroppar!? Åh jag vill också ha dem här, förra året hade vi dem i slutet utav februari men nu har vi fortfarande 3 dm snö... men det är väl fint det med :)

#19 / / Prietha:

Här ska det vara plus grader och sol nästa vecka! :D

#20 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt med sol :)

#21 / / Wilma:

vad skönt med studiedag! och med vårtecken också(:

#22 / / Sanna:

Härlig bild :D

#23 / / Skogsraah:

Vad härligt :)

#24 / / linda:

gott med celsius

#25 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Så underbart att blommorna börjat titta fram! :)

#26 / / Tuva Björnwall:

åh vilken härlig bild!! :)

#27 / / Louise:

Älskar Celsius!

#28 / / Josefin Nilsson:

Riktigt snygg bild! Hoppas att du har en bra helg! :)

#29 / / VERONICA - fashionblog:

Åh! Favvo smaken helt klart!! :)

#30 / / Netti Starby:

Men åh vad underbart och jättefin bild! Kram

#31 / / Gabriella:

Såå skönt att solen äntligen tittar fram!!

#32 / / Amanda - Skönhetsbloggare på Beauty Boulevard:

Åh vilken härlig bild! Älskar att det börjar bli vår.. :) Kram tjejen!

#33 / / CAMILLAESI:

Så fin bild ;-D

#34 / / Tilda Barkselius:

Åh vad härligt med en late night drive!

#35 / / Sara Sharifpour:

Åh vilken härlig dag du hade där. Håller med om att de spontan träffarna är de bästa! :)

#36 / / Ida - foto & häst:

så vacker bild och så underbart att våren kommer nu!! :D

#37 / / Biggeros:

Härlig reklambild!! Härligt med spontana saker som sker. Kram

#38 / / Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg:

Ååh vad härligt det är att våren är påväg!