Vårens andra dag

Så härligt att det äntligen är vår nu! (enligt kalendern)
Kändes först lite konstigt att komma tillbaka till skolan i måndags, men nu har jag kommit in i det igen. Måste ju medge att jag saknar praktiken rätt mycket, men får hoppas att jag snart kan återvända till den. När man tittar tillbaka på bilderna och tar sig tid att tänka och reflektera över det så inser jag hur mycket jag egentligen har fått vara med om.
Nu sitter jag med en massa matematik, då jag har prov på fredag. Kommer att bli så skönt när provet är över... Förhoppningsvis har ni det roligare än vad jag har det just nu :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / N:

Så skönt väder!

#2 / / Wilma Ahlborg:

Vilka fina bilder!
Sv: men visst är dom!! Tack :) kram

#3 / / Linn Strömberg:

Hoppas provet går bra <3
Förstår att du saknar praktiken när du är tillbaka i skolan, haha!

#4 / / Silja:

Fina bilder! Verkar kul det där även om det är matte ibland :)

#5 / / fanny:

lycka till på provet!! Du kommer briljera, känner det på mig!! Kram

#6 / / Nimo:

Ser mysigt ut

#7 / / Josefin Nilsson:

Riktigt fina bilder och hoppas att det går bra på provet! :)

#8 / / Amanda Forsman:

Älskar också att det är vår! :) Vill bara ha lite varmare nu!

#9 / / Bambi:

Jag lider med dig när det kommer till matematiken, men hoppas att det går bra för dig :P

#10 / / Lucy:

Usch hatar matte :/

#11 / / CAMILLAESI:

Du tar så fina bilder!! :-D

#12 / / Denana:

Nu är det vår och nya tag mot sommaren! :) Njut och ha kul! Kram / Denana

#13 / / Sofia:

Härliga Bilder!

#14 / / Frida:

Fina bilder :)

Lycka till på provet :)

#15 / / Netti Starby:

Lycka till med provet! Kram

#16 / / Tuva Björnwall:

så fina bilder, det där vädret har inte riktigt vi ;)

#17 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till på provet fina du! :)

#18 / / Amanda Lindstrand:

Kul med praktik!

#19 / / Sanna:

Lycka till med provet :D

#20 / / Ida:

Alltid härligt när våren kommer, däremot märker jag inte av det så mycket där jag bor. Men det blir ju ljusare, och det gör ganska mycket! :)

#21 / / Zara:

Jätte skönt med vår, synd bara att det regnar sä mycket!!:/

#22 / / Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Hoppas provet går hur bra som helst för dig! Kram

#23 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Vill ha vår nu, men det bara snöar här :(

#24 / / jessy:

Härliga bilder, jag vaknade upp av att det var snökaos ute haha inte så roligt :(

#25 / / Yohanna af Skovde:

Vilka fina bilder! :)

#26 / / Ylva:

Inte så mycket till vår i Karlstad i dag haha, det är snökaos :)

#27 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Så fina bilder! Förstår om du saknar praktiken! :/

#28 / / Henrietta Nylund:

Borde också läsa på prov!

#29 / / Erika:

Får hoppas vårvädret anländer snart :)

#30 / / Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Fina bilder:) Förstår att du saknar praktiken:)

#31 / / Days by Johanna:

Ja jag hoppas värmen snart kommer nu när vår månaden mars är här

Ja det skall bli kanon kul med bloggträff

#32 / / ExklusivaMoi:

Oooh lallaaa sikken snygging han är *stor glor han vid höger, lmao* Mjaa just nu ska jag snart tacka för mig vid datorn för det börja kännas nu efter några h sittande och svirrat runt bland mina läsare å bloggar ^^... TREVLIG HELG på dig tjejen!!

#33 / / ISABELLA:

Förstår att du saknar praktiken! :)

#34 / / Lis Mari:

ljuvliga foton :) hoppas provet gick bra! :)

#35 / / A M:

Vilka fina bilder! Lycka till med provet :D

#36 / / Johanna Davidsson:

Håller med om att det är skönt att det är "vår". Vill bara att det ska bli vår ute också :)

#37 / / MK:

Kjempefine bilder :) Og jeg er helt enig! Det er helt fantastisk at det er blitt vår :) Håper prøven gikk bra <3

#38 / / Paulina Holmberg:

Känns inte riktigt som vår än, men den kommer! :D

#39 / / linah:

härligt!