Fartfylld helg

tb till en varm sommardag..
 
Helg igen, så skönt!
Som rubriken lyder har jag väldigt mycket att göra i helgen, men det gör mig inget, hellre det än att inte göra någonting. Igår var jag ute och övningskörde för att sedan snabbt åka hem och byta om, då jag skulle på min kompis 18års kalas med hennes släkt. Var ritkigt trevligt och det bjöds på god mat. 
 
Nu idag ska jag snart sticka och jobba några timmar, för att sen ikväll fira min kompis 18års dag. Innan dess ska jag försöka att hinna att klippa ihop en liten film från AWn vi hade på Lejon Media Gruppen i förra veckan.
Imorgon står det också jobb på schemat. Får se vad jag mer ska hitta på..
Matteprovet jag skrev igår gick helt okej, så skönt att ha gjort sista matteprovet någonsin (förutom nationella)!
 
Hoppas ni alla har en trevlig helg!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin Thorell ♔:

Va roligt med 18 års kalas :)

#2 / / Isabella Huynh:

hoppas du får en trevlig helg!

#3 / / CAMILLAESI:

Hoppas det gick bra att övningsköra :-)

Så kul med 18-års firande :-D

#4 / / Mamma Malin:

Fullt upp då! Härligt!

#5 / / Celine:

Låter som en bra helg!

#6 / / Emma Grann Fotografi:

Låter bra! :) Härligt!

#7 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Låter som en bra helg! Och vad skönt att inte ha några mer prov! :D

#8 / / Emely :

Hoppas du hade kul på festen :)

#9 / / madabouttea.se:

Vad roligt! :)

#10 / / Linn Strömberg:

Vad roligt med 18-års kalas :D

#11 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt rolig helg! :)

#12 / / Nimo:

Vad kul det låter

#13 / / Charlotte:

Håper du får en fin start på uken :)

#14 / / Netti Starby:

Hoppas att ni hade det toppen! Kram

#15 / / Amanda Jönsson:

Låter som en kul helg!

#16 / / Lucy:

Hoppas du hade en nice helg och det var en väldigt fin bild :)

#17 / / Ida ღ:

skönt att ha gjort bort sista matteprovet :)

#18 / / Alice Lindström:

Roligt med kalas!

#19 / / Prietha:

Underbart att ha det fullt upp, heja!

#20 / / Hanna:

hoppas du får en bra måndag! :D

#21 / / Nicole:

Megafin blogg :) verkligen

#22 / / Erica:

Åh, sista (vanliga) matteprovet någonsin kan jag förstå kändes nice!

#23 / / Amanda Forsman:

Kul med kalas :)

#24 / / Tuva Björnwall:

åh vilken härlig bild!! :)

#25 / / Louise:

Vilken härlig bild!

#26 / / Sofia Norell:

hoppas du hade en mysig helg :)

#27 / / Tilda Barkselius:

Vad roligt med 18-års fest :)

#28 / / MALIN:

Det låter som en riktigt härlig helg :) Kram

#29 / / Johanna:

Så roligt med många helgplaner! Vad jobbar du som ? :)

Svar: Visst är det! Jag har ett helgjobb på Mc Donalds :)
Cassandra Haraldsson

#30 / / Alice:

Låter som en rolig helg, och härligt att ha matteprovet avklarat! :)

#31 / / Days by Johanna:

låter som en bra helg

#32 / / Bambi:

åh så kul att övningsköra! Gick det bra då?

Svar: Det gick superbra! :)
Cassandra Haraldsson