Jobb, jobb, jobb

Bild från gårdagens lunch när jag försökte vara lite kulinarisk och gjorde pasta carbonara..
 
Tänkte bloggat redan igårkväll så fort jag kom hem från jobbet, men så blev det inte. Vi körde nämligen en kreatic kväll på jobbet lite sådär spontant så var inte hemma förrän två inatt, haha. 
Idag känner man ju av att man inte sovit så många timmar, men vad gör det när man sysslar med något som man tycker är roligt. Bara till att sätta i lite glad musik i öronen och hälla i sig lite Celsius. Det är ju trots allt fredag och leendet sitter på plats. 
För tillfället är det jag som sköter moore.se , man.se och pause.se samt deras Instagram så ni får gärna gå in där och kika lite grann om ni vill :)
 
Önskar er alla en trevlig helg!
Publicerat i Allmänt
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Gott det såg ut :)

#2 / / Louise:

Åh gott! :)

#3 / / Tilda Barkselius:

Åh vad gott det såg ut!

#4 / / Linda HolEriks:

Det såg verkligen jätte gott ut! Oj kom du hem så sent!

#5 / / jessy:

Såg riktigt gott ut! :D

#6 / / Netti Starby:

Så kul och jag måste kika :-D Kram

Svar: Jaha, gör så :D
Cassandra Haraldsson

#7 / / Prietha:

Hoppas du får sova mer ikväll!

Svar: Det kommer jag få! Ska bli så skönt :)
Cassandra Haraldsson

#8 / / Frida:

Åh så gott, älskar pasta carbonara :)

Svar: Jag med! Var bara tvungen att laga det :D
Cassandra Haraldsson

#9 / / Heléna:

Det är så gott med pasta Carbonara :) Hoppas du får en riktigt fin helg <3 Kram

Svar: Jag veeet :D Detsamma fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#10 / / moamedalicia.blogg.se:

Ser ju dö gott ut 😍

Svar: Kan lova dig att det var det :D
Cassandra Haraldsson

#11 / / Petra Olsson:

Men det lät som en bra kväll skönt det är helg nu 🌟👍kram

Svar: Det var en väldigt rolig kväll :) Kramar på dig!
Cassandra Haraldsson

#12 / / Jeanette:

Vad gott det ser ut :)

Svar: Det var det verkligen :D
Cassandra Haraldsson

#13 / / Paulina, Skönhetsbloggare:

Alltså, jag är såååå hungrig och sugen på pasta... Så går man in och ser detta... hahha, måste laga mat nu xD :D

Svar: Hahhah, förlåt för jag frestade dig x) Det gör du helt rätt i!
Cassandra Haraldsson

#14 / / Hanna:

såg gott ut det där :D

Svar: Det var det :D
Cassandra Haraldsson

#15 / / Henrietta Nylund:

Pasta carbonara är ju något av det godaste som finns!

#16 / / Moa:

ser gott ut

#17 / / CamillaEsi:

Duktig du är som är så driven! :)

#18 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Jag hade en natt där jag inte sov alls och natten efter sov jag så jävla skönt så hoppas att det blir samma för dig :)

#19 / / Boel:

Ser super gott ut, och en klarar lite sömn om det är något en tycker om :)

#20 / / SKRIVDIVAN :

Visst är det en sån fantastisk lyx att få ägna sig åt något man verkligen känner passion inför. Det är helt nytt för mig och jag visste inte att tillvaron kunde vara såhär stimulerande, även på jobbet :)

#21 / / Amanda:

Åh vad gott det såg ut! :)

#22 / / ♀ Sara Ben's ♀:

Inte så kul att vara trött, men som du säger det r bara att ha ett leende på läpparna och stå ut x) Hoppas du sover ut inatt då ^^

#23 / / Mallan:

Men åh, pasta carbonara är bara sååå gott! :)

#24 / / Sanna:

Skulle kunna äta pasta carbonara varje dag, såå gott!

#25 / / NICOLE:

Ja precis, sömnen spelar mindre roll när man har kul :D

#26 / / Alice:

Trevlig helg på dig också 😀

#27 / / Släpp taget. följ flödet:

Åh vad gott det såg ut! :D
Vad duktig du är som har hand om så mycket på samma gång!

#28 / / Erika:

Åhh så gott med pasta carbonara!! Nu blev man ju riktigt hungrig

#29 / / Alice Lindström:

Gott det ser ut!

#30 / / sandra.:

så gott det såg ut :) och så kul, ska kolla in sidorna :)

#31 / / Marlene S.R:

gott med carbonara!

#32 / / Lovisa :

Det ser mumsigt ut! :)
Celsius brukar ju hjälpa ganska bra när man har sömnbrist :D
Hoppas du får en härlig lördag! :)

#33 / / Liene Svärd:

Viktigt att man gör något man tycker är roligt :)
Åh älskar pasta carbonara, måste göra det snart!

#34 / / Emelie Pahlin:

Åh, Carbonara är så gott! :)

#35 / / Suss:

Kul med mycket jobb, bara det inte blir för mycket... God middag!

#36 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

kul att du trivs med jobbet :)

#37 / / sofia:

Mums vad gott

#38 / / Kashaya:

Oj låter som du har fullt upp. :-)

#39 / / Polly Svensson:

Duktig du e som jobbar så mycket, eller iofs det vet ju inte jag men iaf hahaha. Gott det såg ut. Jaså Moore, vad roligt, hur är det att jobba där då?

Svar: Jodå, jag jobbar på en hel del :pJag jobbar ju på företaget som ger ut Moore och det är inte det enda som de gör utan de har en hel uppsjö av saker de sysslar med. Det är jättekul och alla är hur trevliga som helst :)
Cassandra Haraldsson