Tysta gatan

En bild från tysta gatan, där vi var och tog imagebilder nu i veckan.
Kan inte fatta att en hel vecka av min praktik gått, och att jag bara har en vecka kvar. Förmodligen kommer denna veckan att gå minst lika fort, önskar man kunde stanna upp och pausa tiden, haha :)
I helgen har det inte minst sagt varit mycket att göra. Fredagen till ära stannade jag kvar på jobbet, för att på kvällen hjälpa en kollega fotografera Spontanfotbolll för ensamkommande flyktingar. 
Efter bara fem timmars sömn var klockan sex, och jag steg upp för att bege mig till ett bröllop där jag skulle assistera fotografen. Bröllopet var verkligen hur fint som helst, man bli ju inte lite sugen på att gifta sig. Det drog ut lite på tiden, och inte förrän klockan fyra på morgonen var jag hemma i lägenheten, så det var väldigt skönt att ta en lång sovmorgon.
Imorgon är det äntligen måndag och dags för jobb igen, wohoo :)
Publicerat i Foto
#1 / / MALIN:

Vilken mysig bild! Det ser så fint ut! Kram

#2 / / Netti Starby:

Men åh vad roligt ni har det hela tiden och jag förstår att du trivs! Kram

#3 / / CAMILLAESI:

Härlig bild :-)

Vilka spännande fotouppdrag du har haft :)

#4 / / Sanna:

va spännande, du verkar ha det riktigt kul :D

#5 / / PRIETHA:

Så mycket du gör, riktigt grym är du!

#6 / / Emma:

åh wow vilken underbar bild! jättefin verkligen =)

#7 / / Nora Bååth:

Super härlig miljö :)

#8 / / Sigrid:

Så härligt att du får göra så mycket kul på praktiken! :)

#9 / / Linn Strömberg:

Oj vilken lång dag! Skönt att du fick sovmorgon.

#10 / / IDA-FOTO:

Låter hektiskt men kul! :D

#11 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Lät som en bra vecka! :D

#12 / / Louise:

Så fint!

#13 / / Amanda - Skönhetsbloggare på Beauty Boulevard:

Åh vad kul att du har en så rolig praktik som du trivs på! Älskar husen på bilden, så himla fina. Kram

#14 / / MADDISENJ.SE:

Såg himla fint och mysigt ut

#15 / / Elsa Henriksson:

Wow vilken fin bild! :)

#16 / / Sandra:

Vilken härlig bild! :)

#17 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Vilka fina byggnader :D

#18 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul med bröllop :)

#19 / / Josephine:

Fint :) tiden bara går och går, hade varit skönt att pausa ibland men men

#20 / / Siri |Diabitfit|:

Åh vad kul med att fota ett bröllop! Blev sjukt sugen på att gå på ett nu! x)

#21 / / Ebba:

Riktigt fin bild! :D
Vad kul med mycket planerat! :)

#22 / / Lucy:

Vad roligt att du trivs på din praktikplats så bra :D och när man trivs så brukar veckorna gå fort :/

#23 / / Tilda Barkselius:

Låter som du har fullt upp, men fullt upp av bara massa kul!

#24 / / Ida:

Så fin blogg! :)

#25 / / Mina -:

Shit vad du jobbar kvinna!! Haha

#26 / / Tuva Björnwall:

Fin bild! :)

#27 / / emelie:

hahah härligt :D vi får hoppas att du verkligen älskar ditt jobb när du jobbar så mycket :D

#28 / / johanna:

riktigt fin bild!

#29 / / SKRIVDIVAN :

Du verkar ha kommit till en bra praktik där du får ägna dig åt det du vill göra, kul!

#30 / / Emma Sjölin:

Vilken härlig miljö och vacker bild! Kram♥

#31 / / ISA:

åh, på östermalm va? tror jag varit där o tagit bilder med nån gång. så mysig gata!

Svar: Stämmer bra det :) Är jättefint där ja :)
Cassandra Haraldsson

#32 / / elisajen.blogg.se:

Gud vilka fina bilder du har! !

#33 / / Bea:

Så fin bild!

#34 / / ExklusivaMoi:

Det är alltid kul med fullt ös och det händer en massa hela tiden ^^... för min del är det ganska så nice att tiden ibland har en högra växel! Nu när löningen är om bara ynka få h + att min lediga helg kommer tuffande fram *S* Ha en super TREVLIG fortsatt VECKA, kramen tjejen

#35 / / Johan:

Fin bild,