Throwback

Kör en liten throwback till då det var varmare ute och våren precis var kommen. Snart är vi där igen, så det är bara till att hålla ut! Längtar tills det blir så grönt ute, och framförallt efter värmen. Så härligt när man kan ta fram sin vårjacka och bege sig ut på fotopromenader. Tiden kommer att rasa förbi, glöm inte att ta vara på den tiden ni har, för rätt som det är är den förbi!
 
Hoppas ni alla får en underbar vecka!
Publicerat i Allmänt
#1 / / ISABELLA:

Så vackra bilder!!

#2 / / OLIVIA | 17,8 årig tjej i medievärlden:

Supervackra bilder!

#3 / / Sanna Eriksson:

Längtar till våren <3

#4 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Ha en bra dag du med :)

#5 / / Fani:

Åh ja, jag längtar med. Allt känns så mkt lättare på våren liksom! Och älskar då alla färger börjar visa sej igen :) Fina bilder!

#6 / / Lisa Elisabeth:

Åhh så fint, snaart <3

#7 / / Eleonora Adriana ♥:

Fina bilder :)

#8 / / Sarah:

så himla fina bilder!

#9 / / Lis Mari:

Ja kära nån, jag skulle sannerligen behöva lite våår och värme nu.

#10 / / Emiza:

fina bilder

#11 / / ISA:

OOOOM man längtar :D snart snart!

#12 / / Fanny:

Fina bilder! Längtar också till våren :)

#13 / / sommarblom.blogg.se:

Superfina foton! Härligt att se lite grönt och inte bara massa snö haha

#14 / / Sandra':

jättefina bilder :)
jag längtar också till våren!

#15 / / Catrin Monica Sandberg:

Vilka fina bilder :)

#16 / / Hedda Rönnlund:

Gud så fina bilder! Började längta till värmen ännu mer nu haha:)

#17 / / Ika's USA:

Så vackert! Trots att vi haft vår och sommar hela vintern här i USA så längtar jag efter den svenska våren, det är något speciellt med den...

#18 / / Marlene S.R:

fina bilder!

#19 / / Kristin:

Jag som trivs med vintern har inte tänkte på våren än ... Men alltså dessa färger, så krispigt grönt och fint! Det får mig att längta. Så fint fångat av dig!

#20 / / Natalie:

Vilka härliga bilder! Vi har en härlig tid framför oss :)

#21 / / Lili:

VIlka mysiga bilder :)