Dag två

Så var dag två avklarad!
Började med ett tufft men roligt pass, för att sedan hjälpa Tim att ta imagebilder som ska användas i bla sociala medier. Spelade även in lite material, så kommer nog att komma upp någon video också. Sen var det till att köpa lunch på Fältan, äta den lite fort och get back to work. Eftermiddagen spenderades med att trycka tygpåsar, samt redigeria bilder och filmer. 
Är så pepp på morgondagen då jag och Julia ska göra ett reportage tillsammans där hon skriver och jag fotograferar. Vi ska även försöka att spela in en liten film, så det kommer att bli en produktiv dag minst sagt :)
 
Psst, följ mig gärna på Bloglovin för att lättare få reda på när jag uppdaterar :)
 
Hoppas att ni haft en härlig tisdag!
Publicerat i Foto
#1 / / NICOLE:

Låter superroligt :)

#2 / / Linnéa:

Härliga pics :)

#3 / / Bimbosessan.blogg.se:

Fina bilder du har tagit. =)

#4 / / N:

Kul! :)

#5 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Lät jättekul! Härliga bilder också! :D

#6 / / MALIN:

Vad spännande! Jättefina och bra bilder dessutom :) Kram

#7 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en himla rolig dag! :)

#8 / / Moa | hobbyfotograf:

Rolig dag du verkar ha haft :)

#9 / / Sara:

snygga bilder!

#10 / / Alice:

Åh, allt låter jättekul! :D

#11 / / Isabelle Johansson:

Fasen vad du är duktig <3

#12 / / VERONICA - fashionblog:

Åh vad roligt!! Ha en toppen dag fina fina duu! :) Kramar tjejen!

#13 / / Jessica Högberg:

oj, låter som härliga dagar!!

#14 / / Tove Arvidsson:

Sååååå fina bilder!!
Önska att jag med kunde vara proffs fotograf..

#15 / / Linn Strömberg:

Åh vad kul det låter!

#16 / / alice:

låter som en kul dag :D

#17 / / annelie:

låter som en bra dag

#18 / / Anna Sofia:

Härligt! Hoppas det går bra med reportaget :)

#19 / / Natalie Salazar:

va kul en video vill jag ju se :)

#20 / / hanna:

ja det tycker jag verkligen att hon är :)

#21 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Låter riktigt kul ^^

#22 / / CAMILLAESI:

Riktigt proffsiga pics :-)
Kram <3

#23 / / Fanny:

Härligt med en produktiv dag! :D

#24 / / Anna Larsson:

ja verkligen :D! åh låter som en rolig dag :D!

#25 / / Bambi:

Det låter så sjukt spännande och roligt :D Vad härligt!

#26 / / Amanda CL:

fältan? Fältöversten? :) närheten av mig :)

Svar: Helt rätt :)
Cassandra Haraldsson

#27 / / Linda HolEriks:

Gud vad spännande! Och vilka fina bilder!

#28 / / Lili:

Åh gud vad kul, och spännande! Verkligen min dröm att hålla på med sånt.