ARTONDE FEBRUARI

Dagarna rullar på och imorgon är det redan fredag!
Jag har haft fullt upp i stort sätt hela veckan. Varje dag har det varit en plåtning och en massa annat har behövts göras klart. Bilderna ovan är från onsdagens plåtning, och jag kan lova; det skapades magi. Bilderna blev jättebra.
Blir verkligen så inspirerad av att det finns så mycket att göra på jobbet, och att jag får möjligheten till att göra det jag vill. Igår åkte jag och en kollega ut till ett gym och gjorde ett reportage, där hon intervjuade och jag tog bilderna. Bara en sådan sak. Så för min del behöver det inte bli helg, jag kan fortsätta att jobba, haha :) 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Helene:

Fina bilder!

#2 / / Nora Bååth:

Såå snygg lookcasen :D

#3 / / MADDISENJ.SE:

Wow, ser riktigt läckert ut!

#4 / / MALIN:

Det ser otroligt spännande ut! Kul! Kram

#5 / / Amanda Westberg:

Gud va kul! :D

#6 / / jessy:

Grymma bilder :D

- Ja, visst är dom! :D

#7 / / Denana:

Så fin blogg du har ! :)

#8 / / Sigrid:

Så roligt att du trivs! Riktigt fina bilder! :)

#9 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad härligt att ha den känslan efter en fotografering!

#10 / / Netti Starby:

Vad roligt att du trivs så bra med ditt jobb och det låter jätteroligt! Kram

#11 / / Bea:

Åh så kul! Och så snygga bilder :)

#12 / / Tuva Björnwall:

åh vad roligt! :)

#13 / / Sandra:

Men åh, vad roligt att få läsa och se lite behind the scenes :)

#14 / / Linn Strömberg:

Ser så kul ut!

#15 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Kul att ha ett jobb som trivs med. Att jobba blir inte jobbigt! :)

#16 / / Sandra:

Jättefina bilder!
Trevlig helg :) Kram

#17 / / Days by Johanna:

Häftiga bilder

#18 / / Sara Ekman:

Snygga bilder :)

#19 / / snyggafilippa.blogg.se:

Åh ser kul ut! :D

#20 / / Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhh vad roligt, ser ut att komma att bli sjukt bra :D
Många kramar från Hanna <3

#21 / / Nora:

Superduper fin blogg!!!
Kika gärna in min. XO

#22 / / sandra.:

jätteroligt att läsa att du trivs :)
så grym fotograf är du!

#23 / / N A T H A L I E :

Grymma bilder! :) kram

#24 / / Vendela:

Så härligt! Och man måste ju bara älska bilden där du sitter i däcket, haha. ;)

#25 / / sarah:

aaa =) fina bilder

#26 / / johanna:

grymt bra bilder!

#27 / / Josefine:

Låter roligt!

#28 / / Emely:

Ja du verkar då ha ett superroligt jobb! :)

#29 / / Tilda Barkselius:

Gud vad kul att du trivs och har mycket att göra! Låter så roligt :)

#30 / / Natalie:

Snygga bilder:D

#31 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Så kul ^^

#32 / / Josefin Nilsson:

Dina bilder är verkligen helt fantastiska!