Bananpannkakor

Åt dessa underbara bananpannkakor till lunch idag. Dock hade vi inga bananer hemma, så jag fick först kriga på cykeln till affären. Som tur väl lyckades jag komma hem innan det började ösregna. Tänkte prova ett recept jag hittade häromdagen där man bara skulle ha en banan, två ägg och ett kryddmått vaniljsocker, och det blev supergott! Kändes bra att äta dem då de är lite nyttigare än vanliga pannkakor. Självklart toppades det med lite färska frukter och lite sylt. 
I övrigt har jag varit ledig idag, då lektionerna var inställda. Har passat på att fota och ta tag i skolarbete som måste göras klart denna veckan. Nu ikväll blir det till att slappa och vila upp mig inför morgondagen (snart helg igen wohoo). 
 
Hoppas ni haft en trevlig vecka hittills! :)
Publicerat i Allmänt

mumms

Svar: Riktigt mumsigt :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / rememberthiis.blogg.se:

Oh vad gott :)

Svar: Det var det verkligen! :)
Cassandra Haraldsson

#3 / / Matilda Berlin:

Men herre vad gott! Och shit vilka fina bilder! Tänker alltid att jag ska göra något liknande när jag själv lagar men antingen misslyckas jag helt eller så har jag ätit upp hälften av pannkakorna innan jag ens kommer dit ;)

#4 / / Netti Starby:

Vad gott och otroligt fina bilder! Kram

#5 / / Gabriella :

Men åh såå gott!!

#6 / / LindaViola - mamma till två!:

Ska försöka få dottern att tycka om det, är ju himla smidigt!

#7 / / CAMILLAESI:

Mums :-DD

#8 / / Blondina:

gud så gott å jag som e så satans hungrig åhh :/ Hur mår du då? <3

#9 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

åh va gott :) jättefina bilder också

#10 / / trisiaa:

Superfina bilder!! :D Mumsigt!

#11 / / Tilda Barkselius:

Bananpannkakor är så gott, stor favorit!

#12 / / Linn Strömberg:

Men huuur gott?!

#13 / / sandra.:

Men så fina bilder och ser jätte gott ut :)
vilken tur att du hann innan de börja regna haha =)
och tack så jättemycket <3

#14 / / Linda HolEriks:

Å vad gott! Och nu blev jag sugen på celsius också

#15 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad gott :)

#16 / / Tuva Björnwall:

åh gud vad gott och vilka fina bilder!! :D

#17 / / Sandra:

Men lägg aaaav så gott! Och så fina bilder :)

#18 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Mums så gott! :)

#19 / / Släpp taget. följ flödet:

Skönt att du han innan regnet!!
Såg otroligt gott ut och vilka fantastiska bilder! :)

#20 / / ♫♪ sandra:

gott!

#21 / / VERONICA - fashionblog:

Åh!! YUM! :) Gud så gott!

#22 / / Amanda:

Mums vad gott!! :D

#23 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vackert fotat! Jag har svårt med bananpannkakor. Tycker sådär smakar som omelett med banan i :-/ men å andra sidan är det ju precis vad det är, haha

#24 / / Sanna:

Gott med bananpannkakor!!! :)

#25 / / Henrietta Nylund:

Åh vad gott!

#26 / / Kajsa:

Så gott det ser ut! :)

#27 / / Elin & Loe - samkönat PT-par:

Men åh, dessa pannkakor ser ju ut att vara drömmen! Och riktigt fina bilder också, vad duktig du är på att fotografera.

#28 / / Christina:

Åh vad gott :) Och vilka snygga bilder :)

#29 / / lucy:

Nej så gott och vilka fina bilder !!

#30 / / MALIN:

Gott med pannkakor, mums :) Fina bilder dessutom! Kram

#31 / / Sandra:

Så gott det ser ut!! kram :)

#32 / / Amanda Jönsson:

Åh va gott och fina bilder också!

#33 / / Skogsraah ☾:

Åh vad gott!!

#34 / / Mikaela:

Asså åh, sånna här bilder kan jag dräggla över i flera minuter, haha xD Älskar oskärpor och blurrigness! <3

#35 / / Jessica:

Men jädrar så gott det där såg ut :)
Ha en mysig lördagskväll :)
Stor kram
Jessica

Åh så gott :D.

#37 / / Minna:

åh vilka dunder fina bilder!

#38 / / Moa Håkansdotter:

Gott!

#39 / / Alexandra:

Men så goda de ser ut!!
Jag misslyckas alltid med mina pannkakor :( Blir bara mos. Har du något hemligt knep!?

Svar: Det var de med! :DHm.. Mina blev också så i början, men bara öva på det så ska du se att det blir bättre :)
Cassandra Haraldsson

#40 / / Kaffehörnan:

Shit så gott

#41 / / Towa:

Åh vad gott! Älskar bananpannkakor<33