Himmel blå himmel blå

Det har ekat tomt här på bloggen i veckan och det har sina förklaringar.. 
Min vecka har nämligen bestått av plugg hela kvällarna. I fredags hade vi nämligen terminens första matteprov (vilket kändes ovanligt bra), så man kan ju säga att mina dagar typ bestått av matematik, haha :)
I tisdags var jag hos läkaren och fick narkos, då jag drog ut fyra tänder.. Det där livet med tandställning ni vet? Aja, allt gick bra iallafall och jag har knappt ingen smärta efter det.
Nästa vecka kommer även den att vara fullspäckad med plugg då jag ska upp till Stockholm i två veckor och praktisera hos Bingo Rimér igen. Var så underbart kul förra gången, så kände att varför inte göra det igen?
 
Ang rubriken. Är så himla glad just nu! Jag lyckades nämligen boka tre ståplatser till Håkan Hellströms konsert den 4 juni precis innan hela hemsidan kraschade. Kan inte fatta att jag ska få se han nästa år tillsammans med två underbara kompisar :')
Publicerat i Allmänt
#1 / / Amanda Jönsson:

Så fina bilder!

#2 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skönt att smärtan försvann efter det :)

#3 / / Henrietta Nylund:

Åh vad hemskt! Förra sommaren tog jag bort 8 tänder under narkos, hade så sjukt!

#4 / / Yohanna af Skovde:

Vad kul med Håkan! Är ju skitsvårt att ens få plats.

#5 / / Prietha:

Skönt med narkos! Jag fick bara bedövning :/

#6 / / rebeccafornstedt.blogg.se:

Vad kul att du fick tag på biljetter!

#7 / / Elena :

Vilka fina bilder

#8 / / Johanna Utterberg:

Vad roligt med Håkan-biljetter!! :)

Vilka fina bilder, kul med praktik för dig :). Måste kännas spännande :).

#10 / / Thea:

Usch och fy för att dra ut tänder. Jag drog precis ut två visdomständer, fy vad jag har tyckt synd om mig själv (som dessutom har tandläkarskräck). Skönt att det gick bra dock!

Och så himla roligt med Håkan! Jag var på konserten i fjol och den var m a g i s k!

#11 / / S A R A:

underbara bilder!

#12 / / MALIN:

Vilka fina bilder! Det är så vackert när himlen är blå :) Kram

#13 / / N:

Fina bilder :)

#14 / / Elin:

Vackra bilder =)

#15 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Så vackra bilder :)

#16 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Superhärliga bilder :D

#17 / / NICOLE:

Kul att du fick tag på biljetter :D

#18 / / Robyn:

Vilken tur att det gick bra med tänderna... Jättefina bilder! ;)

#19 / / ISA:

hektisk vecka! Men rätt att prioritera skolan tycker jag! kram till dig

#20 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

WOW

#21 / / Sara Ekman:

Fina bilder :)

#22 / / VERONICA - fashionblog:

Extremt vackra och effektfulla bilder! Så fina :)

#23 / / Jeanette:

Men åh vad roligt att få se Håkan Hellström! :) Vill så gärna också gå på den konserten

#24 / / Isabella Huynh:

vilka fina bilder!!

#25 / / Lydia Elstig:

Så fint!

#26 / / Bellah - livet i USA:

Åh vad fint!

#27 / / isabella:

skönt att du inte hade så mycket smärta efteråt iallafall!
fina bilder :)

#28 / / my:

Superfina bilder!

#29 / / Netti Starby:

Vad roligt att du har bokat konsert! Kram

#30 / / Amanda:

Fina bilder!

Inte avis på att dra ut tänderna haha, men SÅÅÅÅ avis på Håkan!!!

#32 / / MATILDA:

åh vackert :D

#33 / / Cissi:

Så fina bilder! Vad kul att du fick biljetter ;)

#34 / / Dixi Wonderland:

Vilka fina bilder :D

#35 / / linah:

såå himla vackert:D!!

#36 / / Josefine:

Fina bilder!!

#37 / / Elin:

Fina bilder! :D <3

#38 / / houseforus:

Härligt med konsert och fina bilder
Kram

#39 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh vill också se Håkan! :)

#40 / / Linnea:

Vad roligt att du lyckades få biljetter! Det verkar ha varit svårt av det jag hört!!

#41 / / Thea:

Fina bilder!

#42 / / Malin Lindgren:

Så himla fina bilder! :) Skönt att du hann boka biljetter innan det spårade, vet många som blev utan tyvärr!

#43 / / LIVSGLITTER:

Så fina bilder, första gången jag kikar in så lämnar ett litet fotspår efter mig! Kram L

#44 / / Frida:

Underbara bilder!

#45 / / Alice Larsdotter:

Vilka fina bilder!

#46 / / Sara:

Vilka otroligt fina bilder <3

#47 / / N A T H A L I E :

Vilka fina bilder, underbart! :)

#48 / / Lilian:

Jag håller med alla tidigare kommentarer. Sånna bilder skulle jag vilja ha som tavlor på väggarna !

Svar: Haha oj så kul! Möjligheten finns om du hör av dig :)
Cassandra Haraldsson