Ännu mer höst

 Några till bilder från i onsdags...

Pang så var det höstlov! Så himla härligt. För mig blir det ingen direkt vila under lovet då jag ska iväg på praktik. Planet går mot huvudstaden imorgon där jag ska spendera två veckor, men innan jag åker ska jag ha största frukosten tillsammans med mina närmsta vänner imorgon, längtar så! 
Idag blir det en heldag på Ikea, för att sedan packa ihop det sista.. 

Hoppas ni får en trevlig helg! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Dixi Wonderland:

Älskar hösten och alla vackra färger :D

#2 / / Jessy:

Härliga bilder :D

- Ja det var det verkligen!

#3 / / Lilla hjärtat:

Fina foton :) ser att jag varit inne hos dig tidigare och tyckte om den redan då.. bara inte hunnit mitt i flyttkaoset.
Soliga höstdagar är så vackra plus att det är min födelsedag i oktober är ju ett litet plus hihi..
Kram

#4 / / MALIN:

Vilka fina bilder :) Hoppas du får en härlig söndag imorgon! Kram

#5 / / Tildakaj:

Åh höstfärger är det bästa!

#6 / / Lydia Elstig:

Så fina bilder!

#7 / / Elin:

Så härligt =)

#8 / / Nettan:

väldigt höstiga bilder :)

http://nouw.com/Nettan

#9 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilka härliga bilder :)

#10 / / Yohanna af Skovde:

Det låter som roliga planer! Och fiina bilder :)

#11 / / Denise Taylor:

Hösten är verkligen vacker!

#12 / / N A T H A L I E:

Underbara bilder :)

#13 / / JoJo:

så himla fina höstbilder! :D

#14 / / Isabella Huynh:

vilka fina bilder!

#15 / / Fröken Grön:

Fina bilder! :)

#16 / / My:

Man blir så glad när man ser alla höstfärgerna! :D

#17 / / Petra:

hoppas du får en härlig söndag kram

#18 / / JUNITJEJ:

Kanonfina bilder!

#19 / / Erika:

Gillade verkligen bilderna och hoppas att du haft en fin helg :)

#20 / / my:

Fina bilder!

#21 / / Camilla:

Høsten er så fin <3

#22 / / Ghugge:

Älskar hösten och alla vackra färger! Du har lyckats fånga den mycket väl! Ha det gott!👌

#23 / / Johanna Utterberg:

Vilka vackra höstbilder! :)

#24 / / Emma Engström:

Underbara bilder! Så skönt med lov :)

#25 / / Elin:

Vilka fina bilder! Hoppas resan blir lyckad:)

#26 / / MK:

Ååå, så fine bilder :) Nydelige høstfarger :)

#27 / / BYJULIAP:

älskar bilderna, så vackra

#28 / / Josefine ♔:

Men åh vilka härliga bilder! :D

#29 / / Rebecca:

Så härliga bilder!! :)

#30 / / antonstenander:

härliga bilder! :)

#31 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Fina bilder! :)