Gråa dagar

Sedan jag kom hem har det nog nästan enbart varit gråa dagar (bortsätt från några timmar i helgen). Det får mig att drömma mig tillbaka och längta.. 
Bland dessa grå dagarna har det iaf hänt lite saker, jag har gjort bilden ovan, som var en fotouppgift där man skulle göra ett CD-omslag. Jag valde låten Breakeven av The Script, som jag sedan valde att gestalta på detta viset, då jag ville locka fram känslan som kan finnas i en efter ett olyckligt break-up. Blev ganska nöjd ändå :)
Har också hunnit med att sätta in tandställning och gått på introduktion på Mc Donald's där jag fått jobb. Så har varit en ganska bra vecka ändå.
Hoppas att ni fått en lika bra start som jag på veckan :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / ExklusivaMoi:

Härligt med ett jobb så det inbringer pengar varje månad =D... då känner man bra självständigt! Ha en super TREVLIG HELG tjejen...

#2 / / Emma Sofie :

Jag tycker att bilden blev jättebra :-D

#3 / / Netti Starby:

Vad grym bilden blev! Kram

Grymt! Blev hur bra som helst :)

#5 / / Linn Strömberg:

Grymt bra gjort!

#6 / / Rebecca:

Jag tycker CD-omslaget blev superbra!

sv: Tack! :)

#7 / / Angelina - Enqvist Dressage:

Bilden/skivomslaget blev riktigt coolt!

#8 / / Skogsraah ☾:

Häftigt!

#9 / / Ida:

Det blev ju jättebra! Vad duktig du är! :)

#10 / / Amanda:

Jätte fin bild! :)

#11 / / Yohanna af Skovde:

Oj, trodde det var ett riktigt skivomslag! Grymt ju!

#12 / / Enya シ:

Snyggt :D

#13 / / Caroline:

Det blev ju riktigt snyggt!

#14 / / Jhennifer :

Wow så proffsigt! Va duktig du är! Grattis till jobbet❤️

#15 / / Fanny:

Snygg bild! Hoppas du får en bra kväll :)

#16 / / ISA:

alltså din skola verkar så himla härlig och kul :D

#17 / / IDA-FOTO:

Snyggt omslag!

#18 / / Bambi:

Grattis till jobbet!! Vad härligt :D

Jag tycker du lyckas gestalta den känslan riktigt bra. Låten handlar ju inte enbart om olyckliga break ups utan känslan av hopplöshet och frustration över att den andra personen klarade sig undan utan smärta. Du gjorde ett perfekt jobb med att gestalta den känslan. Toppenbra på alla sätt!

#19 / / Erika:

Vad bra den blev! :)

#20 / / Linnea:

Den låten är så bra :)

#21 / / angelicasvarld.blogg.se:

Bilden vart ju så fin!

#22 / / Catrin Monica Sandberg:

Så cool bild :)

#23 / / Matilda :

Gud vad snyggt! Sånt här gjorde jag också i skolan :)

#24 / / linah:

fint!<3

#25 / / MADDISENJ.SE:

Så snyggt omslaget blev!!

#26 / / MATILDA:

Gillar verkligen bilden!

#27 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken snygg bild!!

#28 / / amanda:

Oj så mycket som hänt! Cool bild, grattis till jobbet : )

#29 / / isabella:

väldigt fin bild! hade passat som omslag :)

#30 / / Elin:

Trist med detta vädret.. tror att det också bara blir sämre tyvärr! Dock har vi ändå haft en fin höst tycker jag :D

Kul!
Grattis för jobbet ;)

#31 / / Cissi:

Jättecool bild.

#32 / / Jeanette:

Jobbigt med gråa dagar, men så snyggt omslag! :)

#33 / / Josefine:

Roligt med jobb :)

#34 / / MADDISENJ.SE:

Ja den var himla bra, klart sevärd :D

#35 / / Lena:

Fin bild! The Script är ju bara såå bra! :)

#36 / / Elin:

Gud vilken snygg bild! Blev riktigt coolt:)