Fotomässan

Vilka kontraster alltså. Igår vid denna tiden stod jag och Bingo och laddade inför sista fotosafarin, och nu idag befinner man sig i skolan 60 mil ifrån. Ganska konstigt egentligen när man tänker på det. Kan säga det att det kändes annorlunda att "komma hem" och jag har fortfarande inte vant mig riktigt, haha :)
Att komma hem halv ett igår kväll bidrar ju till att man är lite trött idag. Är även dags för att ta upp allt skolarbete som jag skjutit undan i två veckor...
Saknar ord för att beskriva hur roligt, lärorikt och underbart det har varit att praktisera hos Bingo Rimér och Lejon Media Gruppen. Först två härliga arbetsveckor, och sedan två intensiva dagar med fotosafari. Vilket energiknippe han är alltså. Så underbart rolig person att umgås med. 
Haha, älskar näst sista bilden. Bingo sa att jag skulle lyfta han som en bebis, "Hur ska det gå?" tänkte jag, men det gick ju jättebra haha :')
 
Hoppas ni också haft en härlig helg!
Publicerat i Allmänt
#1 / / N A T H A L I E :

Åh va kul! :) kram

#2 / / Emma Sofie:

Jag förstår att det måste ha varit lärorikt. Vad roligt det måste ha varit!

#3 / / linah:

åh va roligt!!:D

#4 / / kerstin ehrenholm:

Vad fina foton

#5 / / Rebecca:

Åh vad roligt! Härliga bilder :)

#6 / / Anna Sofia:

Vilken erfarenhet :D Måste varit superoligt!

#7 / / emeliesandelia.se:

Kan verkligen tänka mig hur roligt det måste varit! :)

#8 / / Linn Strömberg:

Förstår att du har trivts och fått lära dig massa :D Bingo verkar vara så otroligt härlig + att han är sååå duktig!

#9 / / Louise:

Åh vad kul! :)

#10 / / Emely:

Vad häftigt! :) å ni blev snygga på bild ;)

#11 / / Dixi Wonderland:

Va roligt att du känner att du fick ut så mycket av det :D

#12 / / Louize Jacobson:

Va skojj ☺

#13 / / MATILDA:

Vad roligt! :D

#14 / / Cissi:

Härligt med kontraster ;)

#15 / / Skogsraah ☾:

Vad roligt :)

#16 / / Isabella:

men åh vad kul att få praktisera hos honom!

#17 / / thaipinnen:

åh bästa bingo :D

#18 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså nej så grym praktikplats! :)

#19 / / Emma Engström:

Men åhh vad roligt! Snygga bilder :D

#20 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Så härliga bilder :D

#21 / / Natalie Salazar:

va kul :)
tänkte faktist gå på den men då jag inte är så vass på bilder osv så skippade jag den

#22 / / Netti Starby:

Vad roligt att du har haft praktik hos honom :-D Kram

#23 / / Angela Östlund:

Åh, vad roligt! Hoppas du får en bra vecka!

#24 / / Terese:

Åh vad kul!
Kram

#25 / / Ronja Therese:

Härliga bilder, den näst sista är ju superrolig haha! :)

#26 / / Enya シ:

men åhh träffade du Bingo, nu blir jag allt avis :( Kul!!

#27 / / Josefin:

Vad kul!

#28 / / Johanna:

Så härliga bilder :)

#29 / / Silja :

Vad roligt det ser ut! Fina foton :)

#30 / / Josefine:

Fina bilder!!

#31 / / Sara :

Ser verkligen ut som om du hade en fantastisk helg!

#32 / / Tuva Björnwall:

Åh vad härligt, fina bilder :D

#33 / / Jhennifer:

Åh vad kul!! Kan bara tänka mig hur mycket den praktiken kan ha gett :D

#34 / / starsinlife.blogg.se:

Åhh vad kul! Ja han verka ca en helskön filur:)

#35 / / anniepiie:

Låter ju riktigt roligt, va duktig du är och fina foton i bloggen din. :)

#36 / / Felicia - Everyday - Fashion - Modeling:

Kul :) Jag var också där :)

#37 / / Kameratrollet - Fotograf i Skåne:

Har han gått från Hasselblad till Panasonic?

Svar: Ja, nu för tiden fotar han mest med Canon eller Panasonic :)
Cassandra Haraldsson

#38 / / Astrid:

OH gud vad avis jag blir...

#39 / / Aletheiali:

Klockren praktikplats! :)