En händelserik helg


Man kan verkligen säga att det hänt mycket i helgen. Igår var jag ledig från skolan, för att vid sex på morgonen påbörja bilresan mot Stockholm. Körde faktiskt nästan hela biten, men bytte av när vi började närma oss storstaden (lite väl för mycket trafik). 
Väl framme blev det en snabblunch på Kalori i Kungshallen (rekommenderas verkligen), för att sedan bege sig till Lejon Media Gruppens nya kontor. Var jättekul att hälsa på dem igen och den nya lokalen var verkligen så fin. 
Efteråt blev det lite shopping på stan och middag på Pizza Hut. 
Idag har man varit på Fitnessfestivalen (tummen upp x100), och nu sitter man på tåget hem. Ska jobba imorgon, så var tvungen att ta mig hem en dag tidigare än resten av familjen. 
Som tur väl har man inget plugg, för det hade nog inte hunnits med :')
Publicerat i Allmänt
#1 / / Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Åh, vill också! Hoppas du hade en kul och givande dag :)

#2 / / Susanne:

Tänkte gå på mässan imorgon. Kul att höra att den är bra.

#3 / / ERCI:

Önskar jag hade vart där, det är alltid så kul att gå runt och träffa en massa roliga saker. Kram på dig !

#4 / / Felicia - Everyday - Fashion - Modeling:

Kul med mässa :)

#5 / / lucy:

Vad roligt :D

Månadens blogg vinnare är uppe :)

#6 / / Liborius:

Åh vad roligt:D

#7 / / danten89:

så spännande =) hoppas allt är bra? :)

#8 / / annelie:

har bara varit i stockholm en gång i hela mitt liv..det är fint.

#9 / / Mitt USA:

Kul! Härligt med fullspäckade dagar ibland:)

#10 / / gabbi och sharon:

ville osså dit :( hoppas du hade kul!