Drastiskt väderomslag

När jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret så föll det sakta några enstaka flingor. Väl kommen till skolan så hade det börjat att snö rejält och även vinden hade ökat på. Hela skoldagen gick och det snöade _fortfarande_. Så när jag väl hade krigat mig hem på cykeln (japp, jag cyklade) begav jag mig direkt ut i skogen för att fota. Den kommer säkerligen bara att ligga kvar någon dag till så det är bäst att passa på. 
Nu när jag tittar ut ur mitt fönster snöar det fortfarande och det ska visst fortsätta enda tills imorgon. Jag hoppas verkligen att den ligger kvar några dagar till så att jag hinner att ta några fler bilder, för det är nog den enda snön som vi kommer att få denna vintern tyvärr...
Publicerat i Allmänt
#1 / / MADDISENJ.SE:

Här har det snöat för fullt hela dagen, de har varnat för att det kan komma drygt 1dm snö idag så det kan vara besvärligt på vägarna :/

#2 / / Elin:

Vilka fina bilder! Tycker vintern är så fin:)
Sv: Ja ellerhur! Specielt då man är sockersugen varannan dag;)

#3 / / maja söderberg:

vilka fina bilder!

#4 / / MALIN:

Vilka underbara bilder :) Vi hade också väderomslag här i Malmö. Vi har haft en jättebra vinter utan snö och med plusgrader, men igår började det minsann snöa igen! Tråkigt!

#5 / / Alice:

Roligt att du fått snö :)

#6 / / n:

Helt galet just nu! Vi har massor på marken, samtidigt som det kommer ännu mer :) Börjar bli sugen på vår nu...

#7 / / KEAMY:

Fina bilder. Vintern är att bra fin ändå!

#8 / / Sara Ekman:

fina bilder :)

#9 / / Karin:

Här snöade det både i förrgår och igår så vi har också snö.
Har en vovve som blir sprallig medan jag bara vill stanna inne, haha

#10 / / shazi:

så fint

#11 / / ♀ THE REVOLT ♀:

Oj, måste ha varit jobbigt att cykla :o

Fina bilder ^^

#12 / / Kajsa-Stina:

Gud vad vackra bilder! Och vad roligt att ni fått lite snö äntligen. Här hemma där jag bor har vi snö så det räcker och blir över haha.. Vill ha vår och värme nu då vi haft snö i ett par månader nu. Men det är mysigt ändå med snö! Det lyser upp så mycket :)

#13 / / joe:

Fantastiska bilder :) DÅ kan man mysa lite mer nu då...här i gbg är de också snö. Mysigt men väldigt kallt

#14 / / Liborius:

mysigt ändå:)

#15 / / Ronja knutsson:

Ja, hoppas snön ligger kvar så här fint nu ett tag! Så man får ordentligt med vinter känsla och hinner fara ut och göra något :)

#16 / / Captain Love - Jennifer:

Vilka fantastiska bilder du har på din blogg! Älskar mittenbilden - ser ut som ett hjärta! :)

#17 / / Elina:

Sikken fin blogg, bilderna och allt! Vad har du för en kamera? :)
Tack tack för din kommentar, det var faktiskt bilens framljus som lyste på snön och gav den effekten - supernice!

#18 / / Vano:

Så vackra bilder! Men måste ha varit jobbigt att cykla, förhoppningsvis cyklar du försiktigt nu när det ibland är så halt.

#19 / / Elle:

följ mig på bloglovin så förljer jag dig tillbaka! jätte mysig blogg :) länk i bloggen!

#20 / / Elin:

Fina bilder!

#21 / / Käthes Mode:

Alltid chock när snön kommer1

#22 / / Katta:

Fina bilder! Vi har också mycket snö nu. Kram :)

#23 / / Sara:

Fina bilder! :D

#24 / / Gabriella:

Vilka vackra bilder! Så duktig du är:)

#25 / / MADDISENJ.SE:

Hoppas du har en fin lördag!

#26 / / Kattis:

Mycket underligt väder vi har denna vinter!:P Enda jag gillar med snö är att den är vacker att fota!

sv: Tack snälla!:)

#27 / / Natalie:

Superfina bilder! Här har det också hållit på å snöat i flera dagar....

#28 / / Christina:

Åh så fina bilder :)
Här har det snöat massvis, tack och lov är det uppehåll idag.

#29 / / Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina bilder :)

#30 / / JENNYH - Mammablogg:

Fina bilder =)

#31 / / maja.:

tack så mycket.
vilka fina bilder!

#32 / / amanda:

Åhhh vad fina bilder. Gillar särskilt det med hjärtat!

#33 / / Elma:

Riktigt fina bilder!

#34 / / Olivia:

jättefint!!

#35 / / Sofie:

Första bilden är jättefin :)

#36 / / moa:

Fint!

#37 / / Julia :

Åh, vad fint! Själv har man knappt sett snö denna vintern. Lite tråkigt!

#38 / / Sandra Lundin:

Så himla härliga bilder :)

#39 / / Jeanette - Livet i London:

Jätte fina bilder! :)

#40 / / Sara:

Fina bilder! :D

#41 / / Emilia:

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack du! :)
Cassandra Haraldsson

#42 / / NICOLE:

Fina bilder :)
Vintern är att ta i men hösten längtar jag verkligen till :) Bästa tiden enligt mig : )

#43 / / Sandra:

Jättefin blogg! Kram