Studiobilder

Passade på att ta lite "studiobilder" när vi plåtade bilderna till musikvideon, och blev bättre än vad jag trodde. Blev glatt överraskad när jag zoomade in på bilderna och lyckades att få till den där perfekta skärpan. Lyckan var total alltså. Bland de första gångerna jag fotar i studio, och jag har dragit mig för att göra det då jag inte vetat hur jag skulle ställa in alla blixtrar. Egentligen är det bara till att göra det, för övning ger färdighet, men man vill ju få till rätt känsla osv vilket kan vara svårt. Gick ju ganska bra för mig, så tycker att ni också ska våga er på det, för ni kanske också blir positivt överraskade över resultatet :)
 
Kram på er alla!
Publicerat i Foto
#1 / / Jhennifer :

Blev grymma bilder! Ha en skön dag :)

#2 / / Alice:

Bilderna blev riktigt bra!

#3 / / Prietha:

Riktigt fina bilder!

#4 / / Yohanna af Skovde:

Tycker det blev riktigt bra! Mina studiobilder som jag tog för hundra år sedan blev bara konstiga! Ljussättningen är skitsvårt!

#5 / / ISA:

jäklar vad duktig!!

#6 / / sommarblom.blogg.se:

Himla fint ljus i bilderna!

#7 / / Elin & Loe:

Riktigt bra bilder! Vad duktig du är :)

#8 / / Linn Strömberg:

Så snyggt!

#9 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

snygga bilder :) ja det är en helt annan grej att fota i studio än i naturligt ljus

#10 / / Lis Mari:

Det ser jättetjusigt ut, bra jobbat :D

#11 / / Skogsraah ☾:

Superfina bilder!

#12 / / ExklusivaMoi:

Duktigt tjejen =D... tack vare det så kunde man se riktigt nära på hur hans ögon är!! Skiiit sikka ögon alltså, super vackra har han...

#13 / / N:

Kul att fota i studio :)

#14 / / Daniela:

Fina bilder och härlig blogg! Den ska jag börja följa :)

#15 / / Céline:

riktigt bra bilder! :)

#16 / / Sofia:

Vad fint det blev. Duktig du är! Bra att du vågade, så som du säger "Övning ger färdighet".

#17 / / Isabella Huynh:

vilka fina bilder!

#18 / / Josse:

blev bra bilder! :)

#19 / / Anita:

Fina bilder!

#20 / / Sara Ekman:

Snygga bilder! :)

#21 / / Tilda Barkselius:

Blev ju supersnygga bilder!

#22 / / Helen :

Vad fina!!

#23 / / Sara:

Snyggt! Perfekt skärpa är som julafton :D

#24 / / Släpp taget. följ flödet:

Blev kanonbilder ju! :)

#25 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Superfina bilder! Verkligen skarpa :)

#26 / / Elin:

Snygga =)

#27 / / ansnroses.webblogg.se:

fina bilder!

#28 / / Helene:

Riktigt snygga bilder!! :D

#29 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Riktigt bra bilder! Tycker studiofotografering är så himla knepigt, får aldrig till ljuset ordentligt :)

#30 / / Jessica Högberg:

Jättefina!! Studio är så kul!!

#31 / / Mirre:

Vart jättebra =D

#32 / / Yasmin:

Sjukt bra bilder, vad duktig du är! :)