~ I got the eye of the tiger ~

Här är bilderna som jag och syrran var ute och fotade igår. 
Kände för att ta lite "dramatiska" bilder och då passade det ju perfekt med en långklänning. Som grädde på moset blåste det även ute, vilket skapade lite mer liv i bilderna. 
Nu ska det ätas kyckling till lunch och sedan väntas det en ganska avslappnad kväll och eftermiddag.
Publicerat i Foto
#1 / / Mariann:

Så fina bilder du tagit!

Svar: Tack så mycket!
Cassandra Haraldsson

#2 / / J U L I A J O N S S O N:

åh vilka himlans fina bilder! Och grymt fin blogg över huvudtaget.

Vad använder du för kamera? :)

Kram!

Svar: Gud vad glad jag blir! Jag använder mig oftast av en Nikon D7000 med ett 35mm objektiv. :)
Cassandra Haraldsson

#3 / / Filippa:

Åh vad fina bilder, älskar klänningen! Vart har du köpt den?

Svar: Tack så jättemycket! Den är köpt för några år sedan så jag kommer inte ihåg.. Sorry..
Cassandra Haraldsson