Slappisdag

Bilder tagna en varm sommardag...
 
Idag blir en riktig slappisdag för min del. Än så länge har jag haft saker att göra varje dag under lovet, så är skönt att bara ta det lite lugnt. Blir nog till att kolla lite serier och laga en god lunch. I eftermiddag ska jag hämta upp ett efterlängtat paket, kommer nog att komma upp ett inlägg om innehållet i veckan :)
 
Hoppas att ni har en härlig vecka :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Celine:

Åh vill ha sommar nuuu!

Svar: Känner samma som dig!
Cassandra Haraldsson

#2 / / Lydia:

Åh vad jag längtar till sommar nu!

Svar: Jag med!
Cassandra Haraldsson

#3 / / ISA:

men det låter sååå skönt med en sån dag mitt i veckan. Och glassen då, underbar syn! ;)

Svar: Ja, det är underbart skönt! Kan säga dig att glassen var riktigt god ;)
Cassandra Haraldsson

#4 / / Lucy:

Efter att ha sett dessa bilder så längtar man ju inte mindre efter sommaren haha

Svar: Haha, jag började också längta jättemycket efter sommaren när jag hittade dem i arkivet :)
Cassandra Haraldsson

#5 / / Lina:

Å, det där ser inte så dumt ut! :)

Svar: Den var riktigt god! :)
Cassandra Haraldsson

#6 / / linah:

åh saknar sommaren nu när jag ser detta! <3

Svar: Det gör jag med!
Cassandra Haraldsson

#7 / / N:

Härliga bilder!

Svar: Tack fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#8 / / Netti Starby:

Vad härligt med en slappisdag och vilken härlig bild! Kram

Svar: Tack så mycket! Ja, det är faktiskt riktigt härligt :)
Cassandra Haraldsson

#9 / / V I L M A L A:

hahah fan jag som crave:ade glass så mycket nu blev det värre... kram ♥

Svar: Haha, åh sorry :p Förstår dig, jag blir med riktigt sugen av den bilden!
Cassandra Haraldsson

#10 / / CAMILLAESI:

fina bilder :)

Svar: Tack fina du :)
Cassandra Haraldsson

#11 / / Gabriella:

Såå fina bilder, längtar sååå till sommaren!!

Svar: Tack du! Jag längtar med sååå :)
Cassandra Haraldsson

#12 / / Nicole Svensson :

Åh som jag saknar sommaren när jag ser dessa bilder :D

Svar: Men eller hur!? Känner exakt likadant :)
Cassandra Haraldsson

#13 / / Mirre:

Så skönt med slappdag och paket, samt mums så gott med glass =D

Svar: Riktigt skönt! Glass sitter aldrig fel, inte heller att få hem paket :D
Cassandra Haraldsson

#14 / / Sandra':

så härliga sommarbilder :D
glassen ser ju bara för god ut :D

Svar: Åh tack! Den var riktigt god :)
Cassandra Haraldsson

#15 / / Bea:

Så underbara bilder!

Svar: Men tack fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#16 / / Susana:

Men Gud den glassen!! Längtar till sommaren 😍

Svar: Den var riktigt god!!
Cassandra Haraldsson

#17 / / Linnéa:

Åh, vad jag älskar bilderna <3

Svar: Åh tack du :)
Cassandra Haraldsson

#18 / / Linn:

Spännande det lät med paket! :D

Svar: Verkligen, innehållet finns på bloggen nu ;)
Cassandra Haraldsson

#19 / / MALIN:

Åh vilka underbara bilder.... Sommaren, vad den är saknad! Kram

Svar: Tack du :) Sommaren är riktigt saknad!
Cassandra Haraldsson

#20 / / Linda HolEriks:

Nu blev jag ju att längta till sommaren ännu mer! Och glass blev jag sugen på också !

Svar: Ja, hade inte varit fel med värme nu! :D
Cassandra Haraldsson

#21 / / Sara:

Härliga bilder :)

Svar: Tack du!
Cassandra Haraldsson

#22 / / Louise:

Alltså åååh vad jag vill ha sommar nuu!

Svar: Jag med :D
Cassandra Haraldsson

#23 / / thaipinnen:

nu blev man ju inte lite sugen på glass;)

Svar: Visst blev man :D
Cassandra Haraldsson

#24 / / Maja:

Härligt med en oplanerad dag. Sånt behövs verkligen ibland. :-)

Svar: Visst är det så! :)
Cassandra Haraldsson

#25 / / Issa:

Härligt :) och vilka underbara bilder!!

Svar: Tack du :)
Cassandra Haraldsson

#26 / / Siri |Diabitfit|:

Låter ju superskönt =)

Svar: Det var det med :)
Cassandra Haraldsson

#27 / / Aurora:

Mmm jag är såå sugen på glass haha, har precis kommit på ett par recept (veganska) som jag tänkte bligga om eller youtube:a...
Men denna på bilden ser riktigt somrig alltså <3

Svar: Åh, jag med! Glass är aldrig fel :D Veganska recept är ju jättebra!
Cassandra Haraldsson

#28 / / tess:

GLASSSSS! När man ligger hemma och sjuk såhär är man sugen på allt annat än mat. Men allt annat är sååå gott just nu. Fick jag, eller ville jag, skulle jag kunna äta upp en hel frys fylld med glass!

Svar: Haha, jag håller med dig helt! Glass passar till alla tillfällen :D
Cassandra Haraldsson

#29 / / Fanny:

ååå sommar vore ju perfekt nu!! :D

Svar: Visst hade det!? Så skönt med värme :D
Cassandra Haraldsson

#30 / / alice:

åh så underbara bilder!

Svar: Tack så mycket!
Cassandra Haraldsson

#31 / / Henrietta Nylund:

Men ååh vilka härliga bilder! Glassen såg ju supergod ut!

Svar: Åh tack fina du! Den var riktigt god :)
Cassandra Haraldsson

#32 / / Sarah:

Va fin den första bilden va :)

Svar: Tack du :)
Cassandra Haraldsson

#33 / / Amanda Forsman:

Åååh, den glassen vore ju inte fel nu!

Svar: Den var riktigt smarrig :)
Cassandra Haraldsson

Härligt att ta det lite lugnt! Kan behövas ibland :)

Svar: Visst är det så :)
Cassandra Haraldsson

#35 / / angelicasvarld.blogg.se:

Som jag längtar efter vår, värme och sol!

Svar: Åh, jag med!
Cassandra Haraldsson

#36 / / Sofia ⎢beautybysoxxi:

Åh, så härliga bilder! Vill ha sommar nuuu!

Svar: Tack så mycket! Som jag längtar :)
Cassandra Haraldsson

#37 / / helenaforsmark.blogg.se:

Underbara bilder man längtar verkligen till sommaren nu :D spännande med paket :D

Svar: Tack du :) Visst gör man, så härligt att det börjar bli varmare!
Cassandra Haraldsson

#38 / / Natalie :

Åh vill ha sommar nu!

Svar: Jag längtar med!
Cassandra Haraldsson

#39 / / wilma:

så härliga bilder, längtar så till sommaren!

Svar: Tack du! Det gör jag med :)
Cassandra Haraldsson

#40 / / ExklusivaMoi:

Åååh just det, ska ju beställa en glassmaskin ^^... TACK för påminnelsen med bilden, hahhaa! Härliga bilder tjejen och ha nu en TREVLIG HELG, kramar...

Svar: Haha, så lite så! :) Tack fina du, önskar dig en trevlig helg!
Cassandra Haraldsson

#41 / / Liene Svärd:

Fina bilder, älskar sommar :)

#42 / / Liv:

så härliga bilder!! vad jag vill ha sommar!

#43 / / Fani:

Jättefina sommarbilder! Och nu blev jag sugen på glass, haha xD

#44 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Vilka härliga bilder!