Back in town

Så var man tillbaka där man började igen. Nu blir det till att återgå till vardagen och ta upp pluggandet igen. Igår tog jag tåget hem från Stockholm och fem timmar senare var jag hemma. Blev en slappisdag med mellomys och god mat på kvällen.
Idag kastar jag mig en i jobbet igen och ska jobba hela dagen. Lär kanske vara lite trött i skolan imorgon, men det är sånt man får ta..
Hur fin är inte blomman jag fick i fredags när jag hade min sista dag (för denna gången) på Lejon Media Gruppen? Medan jag satt och jobbade hade de andra köpt den, skrivit på det gulliga kortet och fixat fika. Inte nog med det hade de tryckt en tavla till mig med citatet "No one is you, and that is your power". Så underbart fina kollegor, kommer att sakna dem så! 
Sorry för bildkvalitén, det är en mobilbild.. :)
 
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vilken fin orkidé :)

#2 / / Sanna:

Va gulligt av dom, då känner man sig uppskattad :) Önskar dig en skön SÖndag :)

#3 / / Nora Bååth:

Så himla fint mönster på kortet :)

#4 / / ddianasliv.blogg.se:

Åh. Fin blomma, fint kort och härligt att bli så fint "avtackad" sista dagen. Vad kul! :)

#5 / / Nimo:

Lovet är slut för mig med

#6 / / Yohanna af Skovde:

Vad söta de är! Och vilken fin orkidé! :))

#7 / / Skogsraah:

Jättefin blomma :)

#8 / / Henrietta Nylund:

Vilken fin blomma!

#9 / / CAICAIS.BLOGG.SE~:

åh så fint!

#10 / / Livet i USA:

SÅ fin. Älskar orkidéer. Så gulligt av dom:)

#11 / / linah:

fint! <3

#12 / / N A T H A L I E :

Såå fin blomma! :) kram

#13 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Vilken fin blomma :)

#14 / / Kattis:

Låter som riktigt härliga kollegor...och du måste ha gjort riktigt bra ifrån dig också! :-)

#15 / / Alicia:

Vad gulligt av de, blomman var så fin!

#16 / / Elin:

Så vackra!

#17 / / Elsa Henriksson:

Vilken fin blomma! :)

#18 / / Tea Rajkovic:

fina blommor!

#19 / / christin:

Vilken fin blomma du fått! Älskar orkideer :)

#20 / / Evelina:

åh vad fint!

#21 / / ISABELLA:

Så fin blomma!! :)

#22 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Fin blomma! Lycka till med pluggandet :)

#23 / / sommarblom.blogg.se:

Vilken fin blomma!

#24 / / Carolina Thoor:

Jätte fin bild! Tråkigt att återgå till skolan efter lov, men härligt med ett lov! :)

Sv; tackar! :)

#25 / / Ylva:

Åh vad fint :) Hoppas du får en bra dag!

#26 / / Erica:

Åh, så gulligt gjort av dem! Sånt där som verkligen värmer lite extra! <3

#27 / / Helen :

Vad fint av dem :) ha de bra! ☺

#28 / / Siri |Diabitfit|:

Låter skönt med en slappardag :)

#29 / / MATILDA:

så fin blomma :D

#30 / / Ninas modeblogg, utan mode:

Vad fint gjort :) Hoppas du är bättre på att ta hand om blommor än jag :P

#31 / / freja, trelleborgs största blogg:

så fina blommor =)

#32 / / Kaisa:

Så fin blomma! :)

#33 / / madabouttea.se:

Så fina!

#34 / / Johan:

Fin blomma.

#35 / / sandra.:

så himla snällt:) jättefin blomma!