Ett år sedan...?

Ja, idag är det hela ett år sedan vi hämtade Duchess. Vid denna tiden satt vi i bilen på väg hem och var överlyckliga över vår nya lilla familjemedlem. Haha, jag kommer ihåg att vi köpte Maltesers på vägen upp då hon är en malteser och kunde knappt vänta tills det att vi var framme. Detta året har gått så himla fort, men det stämmer verkligen att hunden är människans bästa vän. 
 
Jag har haft lite av en bloggpaus nu i sommar då jag inte haft så mycket att lägga upp på bloggen och så har jag haft fullt upp med att leva, haha. Just nu håller jag på med att redigera bilderna från Mallorca och även videon från när vi var i Göteborg. De kommer snart, håll ut. 
Snart ska jag dra till Östersjöfestivalen med en kompis och bara njuta av sommarlovet (bara en månad kvar, gaah).
Ha det gött!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Natalie:

Vad söt! :)

#2 / / Annika:

Så söt :)

#3 / / alice:

söt hund!

Svar: Tack :)
Cassandra Haraldsson