Bildbomb!

Här var det bildbomb!
Var ute för några dagar sedan och provade mitt nya ND-filter, och det resulterade i dessa bilder. Hade dock inget stativ med mig, men bilderna blev ändå ganska klara fast jag bara hade en slutartid på 1/4 sek. ND-filter kan jag verkligen rekommendera om man vill kunna ha längre slutartider dagtid. 
Lovet har gått så snabbt och snart börjar skolan igen.. Har verkligen haft fullt upp hela lovet, och snart kommer det upp lite mer bilder från när jag var i Göteborg i tisdags.
Glad påsk på er alla!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Fotograf Yohanna - Fotograf i Hälsingland:

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / Linnea:

Så fina bilder! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills! :)
Kram! ♥

Svar: Tack så jättemycket!
Detsamma på dig :)
Cassandra Haraldsson