Mot Göteborg!

Första dagen på sommarlovet och det bär äntligen av till Göteborg!
Kan inte fatta att idag är dagen jag ska se Håkan för första gången. Vet redan nu att det kommer bli magisk! Som jag har längtat efter detta. Blir snart upplockad av två kompisar och sedan börjar vi rulla mot Ullevi och Håkan.
 
Nu när det är sommarlov så har jag tänkt blogga lite mer. Därför frågar jag er om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller om ni har något önske-inlägg? :)
 
Hoppas ni får en minst lika trevlig helg! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Släpp taget. följ flödet:

Vad roligt! Och vilka otroligt vackra bilder :D

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad underbart och verkligen så vackra bilder!

#3 / / Ella:

Åh vad fina bilder!

#4 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har inget önskeinlägg, men tycker de flesta av dina inlägg är awesome :)

#5 / / Bambi:

Vad härligt att du ska på Håkan :D Var sånt drag här i stan redan igår pga förfesten och genrepet liksom :P Sjukt mysigt

#6 / / VERONICA - fashionblog:

Gud så fina bilder tjejen! Härligt! Njut av sommaren!

#7 / / Tilda Barkselius:

Åh vilka fina bilder!

#8 / / Josefine :

Ha så himla roligt!!

#9 / / Tove Håkansson:

Ha så roligt! :)

#10 / / Linnea:

Hoppas du får det superbra i Göteborg! Ha ett bra sommarlov, jag får först lov den 15😹

#11 / / Sussi:

Så kul att gå på konsert. Jag har inte riktigt fastnat för Håkans musik men det finns många som gjort det :) Ha det så kul.

#12 / / Anita:

Magiska bilder :D

#13 / / Gabriella:

Åh såå roligt!!

#14 / / rememberthiis.blogg.se:

såå fina bilder :D

#15 / / Angelica:

Underbara bilder! Jag är inget Håkan-fan, men en kompis var där igår & sa att det var helt magiskt :D

#16 / / SKOGSRAAH:

Så fina bilder!

#17 / / Marie:

Så vackra kort och läckert att se Håkan

#18 / / Joseifne:

Fina bilder!

#19 / / Zyllah:

Gud vad härligt med sommarlov. Mitt huvud har redan tagit lov även fast jag slutar först på fredag, men jag skyller det på att jag har 2-3 lektioner på hela veckan. Sommarlov ska bli så härligt!! <3

#20 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Vackra foton! Hoppas du hade en fin resa :)

#21 / / Lena:

Vad roligt! Hoppas att du får det toppenbra! :D

#22 / / Netti Starby:

Vad härligt! När jag såg bilden på blomman med vattendroppen kom jag på ett önskeinlägg. Kan du inte skriva ett inlägg om hur du fick till det så himla snyggt? Kram

Hoppas det var grymt på Håkan! :D

#24 / / snyggafilippa.blogg.se:

Åh vad kul! Hade också velat vara där!!

#25 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

grattis till ditt sommarlov förresten, hoppas dte blir riktigt riktigt bra :D

#26 / / trisiaa:

Wow så fina bilder!
Ha så kul i GB :D

#27 / / Natalie Honkonen:

Vilka bilder! Och så roligt att su ska se Håkan!:D Kramar

#28 / / Alice Lindström:

Hoppas du hade en bra helg och oj så fina bilder!

#29 / / integravidbaratjock.blogg.se:

Gud vilka fina bilder!

#30 / / tess:

Oh vad kul! Såg bilder ifrån göteborg och tyyydligen så var det många där! Haha :D

#31 / / Erika:

Vilka superfina bilder :)

#32 / / LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Vilka fina bilder! :)

#33 / / Yohanna af Skovde:

Hoppas konserten var grym! :)

#34 / / Ida - foto & häst:

otroligt vackra bilder! :D

#35 / / MALIN:

Vilka fantastiska bilder! Duktig du är :) Kram

#36 / / Susana:

Hoppas du hade kul på konserten. Hade jag inte vart Preggo hade jag också gått dit: såg honom på Scandinavium för några år sedan och det var g r y m t!!

#37 / / Agnes:

Så himla fina bilder! Vad har du för objektiv till blom-bilder? Macro eller annat? :)

Svar: Men tack fina du!! Det är ett Macro-objektiv ja :)
Cassandra Haraldsson

#38 / / Petronella:

Alltså bild nummer två!! Den skulle jag lätt tapetsera en vägg med! Så fin!

#39 / / carro:

meeen! sjukt vackra bilder!!