Min helg

Så har helgen flugit förbi och vardagen står och väntar i dörren. Har nog aldrig längtat så mycket till måndag faktiskt, haha. Det är så oerhört kul på praktiken att det inte känns som att helgen riktigt behövs. Eller ja, en dag för att vila upp sig kanske, men inte två. 
Igår åkte jag en sväng till Mall of Scandinavia för att shoppa lite och fördriva tiden. Hittade faktiskt en del grejer så var rätt lyckat och jag passade även på att äta frozen yoghurt bara för att det är så gott.
Det kändes så skönt att inte ställa klockan imorse och vakna utvilad. Gjorde mig lite frukost och sen gick jag ut på en pw som blev lite längre än jag först tänkt. Har inget emot det dock, för det var så härligt väder och jag hade bra musik i lurarna så tiden gick rätt fort. 
Nu ikväll ska jag plugga lite körteori och kanske se på någon film. Ett bra avslut på en bra helg helt enkelt :)
 
Hoppas ni haft en trevlig helg! 
Publicerat i Allmänt
#1 / / SKOGSRAAH:

Låter som en härlig helg :)

Svar: Var en jättebra helg faktiskt :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / Birgitta:

Åh, vilka härliga bilder. Verkligen svensk sommar.

Svar: Så kul att du gillar dem! Påminner verkligen om sommaren :)
Cassandra Haraldsson

#3 / / Henrietta Nylund:

Vilka underbara bilder!

Svar: Åh tack fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#4 / / Elsa:

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Cassandra Haraldsson

#5 / / Sussi:

Skönt att slippa ställa klockan. Jag var tvungen att göra det både igår och idag, trots att jag var ledig..
Låter som om du haft en kanonhelg.

Svar: Det var underbart! Behövs ibland :) Kram fina du!
Cassandra Haraldsson

#6 / / Elsa:

De vackra bilderna påminner verkligen om hur härlig sommaren är. Vi får hoppas att den håller i sig länge :)

Svar: Det får vi verkligen hoppas på! :)
Cassandra Haraldsson

#7 / / tess:

OOH! Jag vill också dit, funderar på att ta en barnfri dag (stort shoppingcentrum med småbarn som inte vill lyssna!?!?!?!) och åka med sambon dit i sommar!! Så himla nyfiken!

Svar: Såklart du ska dit!! Jättefin galleria som verkligen har allt :)
Cassandra Haraldsson

#8 / / Gabriella :

Åh så roligt med praktik, fina bilder!!

Svar: Det är grymt kul! Tack du :)
Cassandra Haraldsson

#9 / / CamillaEsi:

härligt med shopping och så gott med frozen yougurt :D

Svar: Det var superhärligt :D
Cassandra Haraldsson

#10 / / Johanna Utterberg:

Skönt att du längtar till måndagar! :)

Svar: Men eller hur!? Så det ska vara egentligen ju :)
Cassandra Haraldsson

#11 / / Martina:

Vilka somriga bilder, superfina! Låter som en bra helg :)

Svar: Åh tack så mycket! Kul att du gillade dem :)
Cassandra Haraldsson

#12 / / Sara Ekman:

Så fina bilder :)

Svar: Tack fina du! :)
Cassandra Haraldsson

#13 / / Heléna:

Det låter som att du har haft det riktigt bra i helgen :) Fina bilder du tar :D Hoppas du får en rolig vecka på din praktik :D

Svar: Jodå, jag har haft det bra! Lite långtråkigt emellanåt men det funkar :) Tack fina du! Önskar dig en trevlig vecka :)
Cassandra Haraldsson

#14 / / SUSANA:

Åh jag har aldrig ätit frozen yoghurt!

Svar: Det måste du göra, det är supergott :D
Cassandra Haraldsson

#15 / / Marie:

Så fina bilder och skönt att få känna sig utvilad och få sovmorgon

#16 / / Linda HolEriks:

Vilka fina bilder.
Härligt att du trivs så bra!

#17 / / Nicole Svensson:

Du tar alltid så otroligt vackra bilder :D

#18 / / Camilla Cecilia:

Så utrolig vakre sommerbilder! <3 :)

#19 / / Tove Håkansson:

Superfina bilder :)

#20 / / MALIN:

Vilka härliga bilder :) Det låter som att du har haft en riktigt bra helg! Kram

#21 / / Ramona:

Super fina bilder :) Låter verkligen som en härlig helg. Man vill ju gärna ha mer av det goda bara *skrattar* Kram och ha en fin dag

#22 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Vilka mysiga bilder :D

#23 / / Siri |Diabitfit|:

Vad kul att du trivs så bra på praktiken :)

#24 / / Moa:

så fina bilder! Låter härligt, alltid kul när man shoppar och hittar en hel del man gillar

#25 / / linah:

åh så vackert! <3

#26 / / Alice:

Härligt att du trivs så bra på praktiken, och så gott med frozen yoghurt! ^^

#27 / / Bambi:

Låter som en fantastiskt skön helg :D Så härligt ju!

#28 / / emma:

men så kul att praktiken känns bra :D och grymt fina bilder!

#29 / / Anonym:

Åh det var alldeles för längesedan jag åt frozen yoghurt!!

#30 / / Tilda Barkselius:

Låter som du haft en superbra helg, och vad härligt att du har det så bra på din praktik att du längtar tillbaka!

#31 / / Kattis:

Låter ju super!:) var själv på Mall of Scandinavia igår faktiskt...så har jag varit borta på hotell i helgen...så rätt bra helg för min del också!:)

#32 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter superbra hörrdu! Jag gillar mitt jobb väldigt mycket och gillar måndagar nästan allra bäst :)

#33 / / Amanda:

Åh vad kul att du trivs så bra! Och grymt fina bilder!! :)

#34 / / ♀ Sara Ben's ♀:

Men gud vad härligt att känna så! så vill jag också känna haha xD Låter fantastiskt att du trivs så bra på praktiken!

Asfina bilder btw!