En dag på landet

Redan tre dagar sedan jag bloggade, fattar inte hur tiden kan gå så fort?? Förstår inte heller att jag redan gjort halva min praktik och att det redan är kväll. Känns som att det var nyss jag kom till kontoret, men det var ju nio timmar sedan. Sen har jag haft fullt upp med och det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.
Igår möttes vi hela gänget nere vid Strandvägen för att sedan ta båten ut till en ö ute i skärgården där vi skulle ha vårt kontor för dagen och åh vilken bra dag det blev. Först råddade vi ihop den godaste lunchen jag ätit på länge innan vi satte oss ner på bryggan för att jobba. Efter ett tag tog vi en paus och åkte vattenskoter. Vilken adrenalinkick ska jag säga. 0-100km/h på 3 sek! Helt galet så fort den gick! Vädret var perfekt och vi ville knappt åka hem, haha. 
 
Idag däremot var jag tidigt på kontoret. Jag hade nämligen en intervju och fotografering vid halv nio. Det ska bli ett reportage i en av tidningar som Lejon Media ger ut. Första intervjun jag gjorde, och självklart var jag lite nervös men jag tycker att det gick rätt bra ändå. Tjejerna var så gulliga och lätta att prata med. Får se om jag lägger upp bilderna här någon dag :)
Imorgon väntar tre fotograferingar, så jag ska försöka lägga mig tidigt och tagga inför imorgon.
 
Ps. Glöm inte följa mig på Bloglovin :)
 
Kram på er alla!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elina:

Vad skönt att intervjun gick bra!!

Svar: Ja, sån lättnad över att de var så lätta att prata med :)
Cassandra Haraldsson

#2 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Så kul att åka vattenskoter! Det var länge sen... Ska lägga till på BL.

Svar: Det måste du göra! Roligaste jag gjort på länge :D
Cassandra Haraldsson

#3 / / zoida.blogg.se:

Åh vad roligt att åka vattenskidor :) gjorde det för några år sen i Tyskland.

Svar: Det var superkul! :D
Cassandra Haraldsson

#4 / / MALIN:

Vad härligt det ser ut :) Kram

Svar: Det var verkligen hur härligt som helst! :)
Cassandra Haraldsson

#5 / / Marie:

vad roligt att allt gick bra och roligt jobb du verkar ha, fotograf? eller jobbar du på tidning också eller ja kombon?

Svar: Lite mer komplicerat än så, haha :) I basen fotograf ja, men när inget behövs fotas hjälper jag till med allt möjligt som uppdatera hemsidor samt Instagram, skriva artiklar håller i event, går på möten mm. Sen gör jag ju även kontorsgöra som att städa och så med :)
Cassandra Haraldsson

#6 / / Netti Starby:

Vad roligt att ni åkte vattenskoter och det skulle jag också vilja prova :-D Kram

Svar: Det var verkligen hur kul som helst :D Det måste du!! Kramis
Cassandra Haraldsson

#7 / / Heléna:

Så härligt du verkar ha haft det :D Följa dig på bloglovin - check :D Roligt att du trivs så bra på din praktik! Kram <3

#8 / / Gabriella :

Tiden går såå himla fort, verkar riktigt härligt!!

#9 / / Julia:

Åh vad härligt det låter

#10 / / CamillaEsi:

gårdagen låter ju verkligen inte illa. Jag vill också åka båt till en ö :/ haha

#11 / / NICOLE:

Spännande med reportage :) Fina bilder!

#12 / / sandra.:

men låter så kul, och så roligt att interjuvn gick bra =)

Åh så mysigt det låter :D. Jättefina bilder med :).

#14 / / Alice:

Underbart 😍

#15 / / Agnes:

0-100km/h på 3sec? Ohlala!!! Vad spännande, måste absolut testa!! :D
Har läst även ditt svar på Maries kommentar (#5) hihi och säger att du har världens roligaste jobb!! :)

#16 / / Frida:

Åh va härligt det ser ut :)

#17 / / Biggeros:

Vilken mysig dag med god lunch och lyckad intervju😙😚

#18 / / ISA:

men jag är fett avis på din praktik!! på riktigt, nästan så jag blir arg!! haha

#19 / / Polly Svensson:

Tiden går himla fort. Lät som en underbar dag. Kram

#20 / / Alice:

Vilken härlig dag, och så roligt att åka vattenskoter! :D

#21 / / Rebecca:

Åh, vad kul med vattenskoter! Har alltid velat testa, hoppas jag får chansen i sommar :D

#22 / / N A T H A L I E :

Gud va mysigt! :)

#23 / / Henrietta Nylund:

Åh vad härligt!

#24 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Låter som en riktigt bra dag med gänget! :)

#25 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad det där såg härligt ut :)

#26 / / Erika:

Vad roligt med vattenskoter :)

#27 / / WWW.angusfoto.blogg.se:

Men du va mysigt!

#28 / / Julia:

Åh så himla fina bilder

#29 / / SUSANA :

Men wow vilken rolig praktik!

#30 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det verkar ju awesome :D :D Verkligen!

#31 / / Alexandra:

Åh så fina bilder!! Vattenskoter låter super coolt! Var det inte läskigt?

#32 / / Hanna:

men gud så mysigt det såg ut ::D

#33 / / Kattis:

Låter som du har en riktigt rolig praktik!😀