Snabbvisit

Två intensiva och givande dagar har passerat. Sorry för kass kvalite på mobilbilderna...
Däremot blev det inte riktigt så som det var tänkt, men jag har haft oerhört kul ändå. Tanken var ju att jag skulle åka upp och hjälpa Lejon Media med ett event, men det blev framskjutet två veckor så det blev lite annorlunda än vad jag tänkte att det skulle bli. Dock var det bra att jag åkte upp ändå då de har sjukt mycket att göra, och behöver den hjälp de kan få. Så jag och Julia gav oss direkt iväg för att spela in tre imagebilder som kommer att dyka upp på deras Instagram (pause.se) i framtiden.
Sedan blev det en snabblunch innan jag och två kollegor gav oss iväg på ett event för en produkt som snart ska lanseras. Vi skulle dela in oss i grupper och sedan baka något som symboliserar dofterna som produkten kommer i, och vår grupp fick uppdraget att göra en jordgubbstårta. 
Efter att ha stannat en stund begav vi oss till kontoret, för att redigera filmer innan vi drog iväg för att spela in ännu en imagefilm. Därefter åkte jag, Vickan och Bingo till Shanti och åt indisk mat. Godaste jag ätit på länge!
Idag har jag bara gjort färdigt allt jag påbörjat, för att sedan sätta mig på tåget hem.
 
Mycket text, hoppas jag inte tröttat ut er, haha. Kramar! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Angelica:

Wow, låter som fullspäckade dagar! Spännande att läsa om vad du/ni har för er :D

#2 / / Gabriella :

Åh såå gott!!

#3 / / angelicasvarld.blogg.se:

Åh så gott!!

#4 / / Bambi:

Det låter ju så sjukt spännande!! :D Blir typ helt glad när jag läser om dina äventyr eller vad man ska säga. Är ju typ så man själv vill ha det känns det som.

Det där eventet lät ju otroligt intressant också. Kommer du att uppdatera när produkten har lanserats? Blev så nyfiken!

#5 / / Jeanette:

Åh vad roligt allt låter :)

#6 / / Sarah:

Va kul o baka o gott me jordgubbstårta :)

#7 / / CAMILLAESI:

härliga bilder :D

#8 / / Johanna Utterberg:

Låter verkligen som intensiva dagar! :)

#9 / / enya:

Gu vad gott det låter! :)

#10 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad det där såg härligt ut!

#11 / / A M:

Fina bilder ju, trots mobilkamera! Ser super gott ut!

#12 / / Patricia:

Det ser jätte gott ut! :)

#13 / / Malin:

Vad trevligt du verkar ha haft! Jättefin blus på bild 2 :)

#14 / / Moa:

ser riktigt gott ut

#15 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så himla mycket du gjort trots att eventet ställdes in! :-)

#16 / / Emilie Levinsson:

Du verkar ha haft härliga dagar, även fast de blev intensivt!=) kram

#17 / / Vanessa:

Skulle inte sagt nej till att smaka den jordgubbstårtan :D

#18 / / Alma:

Spännande det låter :)

#19 / / Fani:

Snacka om roligt jobb du verkar ha! :) Och nice pics! Både maten och tårtan såg jättegoda ut och gillar din topp , så fin :)

#20 / / helenaforsmark.blogg.se:

ser riktigt gott ut :D

#21 / / Netti Starby:

Vad mycket ni har haft för er och jordgubbstårta är verkligen gott :-D Kram

#22 / / MATILDA:

Vad gott med indisk mat :)

#23 / / NICOLE:

Lite tråkigt att det blev inställt kan jag förstå men du verkar ju ha haft det bra ändå =) Då har du något (förhoppningsvis) roligt att se framemot :)

#24 / / Tilda Barkselius:

Låter som en jättehärlig helg trotts att den inte blev som du tänkt dig :)

#25 / / Yohanna af Skovde:

Blir ju bara hungrig av att läsa här ;)

#26 / / Ewelina:

Så gott med jordgubbstårta!

#27 / / Linnéa:

Härliga bilder :-)
Låter som fullspäckade dagar

#28 / / Annie:

jordgubbstårtan ser god ut :)

#29 / / MADDISENJ.SE:

men så trevligt det där såg ut

#30 / / Hedda Rönnlund:

Åh tårtan såg fantastiskt god ut!

#31 / / Elin Hansson:

Härliga bilder! :D Hoppas du får en fin måndag! KRAM

#32 / / Divorce your horse :

Så gott det ser ut :)

#33 / / Lucy:

åhh så gott :D

#34 / / Erika:

Vad mycket roligt ni fick göra :)

#35 / / Louise:

Åh så gott!

#36 / / Biggeros:

Med tanke på att du använde dig av en mobilkamera blev bilderna jättebra!! Du har haft en fullt upp men så spännande, vännen. Natti natti

#37 / / jessy:

Men gud va gott :D

#38 / / Henrietta Nylund:

Åh vad härligt!