Fotolektion

Just nu sitter jag på en fotolektion, som jag har varje måndag på eftermiddag. Idag fokuserades (hihi) det på bländaren, och vi gjorde en liten uppgift där vi skulle prova på att fotografera med olika bländare. Oftast använder jag ett väldigt lågt bländartal i mina bilder, men var kul att fota med lite högre också.
Veckorna rullar på som vanligt, och det är en hel del som händer i skolan. Imorgon har vi digitalt skapande, och där ska vi skapa ett tidningsomslag, så jag längtar faktiskt lite till lektionen imorgon, haha. Fotade bilder till det i slutet av förra veckan med mina nyaste familje medlemmar Elinchrom RX-2 och det blev jättebra! Resultatet kommer upp så småningom när det är klart :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Vilka fina bilder! Kram

#2 / / Liene Svärd:

Älskar första bilden!

#3 / / Julia:

åh så himla bra inlägg och super proffsiga bilder!

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

#4 / / Linn Strömberg:

Så fina bilder allihopa! Jag tycker också om att ha låg bländare ^^

#5 / / Angelica Bengtsson:

åh, sånt höll vi på med förra året när jag läste foto 1 på hösten :)

#6 / / Nora Bååth:

Så roligt med foto på schemat :D

#7 / / Amanda:

Såå fina bilder!

#8 / / Anna Sofia:

Alltid roligt med lektioner man vet kommer bli roliga! Får ni välja temat på omslagsbilden själva? Spännande att se :D

#9 / / Dixi Wonderland:

Vilka härliga bilder! Älskar Loka :D

#10 / / NICOLE:

Så snygga bilder :D

#11 / / Vanessa andersson:

så sjukt snygga bilder :D

#12 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad kul med fotolektion! :)

#13 / / Yohanna af Skovde:

Vad kul med fotografering! Vattenbilderna var helt amazing!

#14 / / Alice:

Låter som en helrolig lektion!

#15 / / Carolina Thoor:

Riktigt fina bilder!

#16 / / Emma Grann Fotografi:

Åh fint!

#17 / / ISA:

HAHAHAH dog på ordvitsen. Så jävla kuL! haha ;)

#18 / / Erica:

Jag brukar också ha lågt bländartal mycket, får ta och experimentera lite mer jag med. Bara för att liksom. :)

#19 / / Erika:

Vilka jättefina bilder och vad roligt :) Sådant höll vi också på med när jag läste på gymnasiet.

#20 / / Anna:

Fina bilder!

#21 / / Johanna Utterberg:

Fina bilder och vad kul med fotolektion! :)

#22 / / Olivia Ward's blogg:

VA kul med fotolektion, gillar verkligen den första bilden men alla va jättefina!

#23 / / paulina:

superfina bilder! duktig du är.

#24 / / angelicasvarld.blogg.se:

Så fina bilder å va kul med fotokurs!!

#25 / / MALIN:

Vad roligt med fotolektion :) Det får mig att tänka på gymnasiet igen.... Första bilden var hur fin som helst!

#26 / / N:

Fina bilder!!!

#27 / / Matilda :

sååå fina bilder!

#28 / / Sara Ekman:

Kul med fotolektion :)

#29 / / CAICAIS.BLOGG.SE~:

Är ju jättefina bilder!!

#30 / / Ida - foto & häst:

Så vackra bilder! Älskar första :D

#31 / / Kicki:

Vilka fina bilder du tagit!
De i förra inlägget är lika fina!
Tror jag ska be dig göra en tavla åt en :-)
Fortsätt, du har gåvan kram

Svar: Tack så mycket! Haha, vad roligt, det gör jag gärna!
Ska fortsätta så länge som det går :)
Cassandra Haraldsson

#32 / / Amanda Engberg:

Så fina bilder! :)

#33 / / milina.blogg.se:

Gud vad roligt! :)

#34 / / linah:

gu va snyggt!!

#35 / / Http://nouw.com/carroat :

Fina bilder!

#36 / / natalia:

Jättefina bilder :D

#37 / / Chiaki:

helt galet snygga bilder, keep it up!<3

#38 / / Meg:

vad roligt med fotolektion!

Wow, jättefina bilder (har sett flera på bloggen) ! Du är superduktig :)

Önskar att det fanns så roliga och givande tillval när jag gick i skolan hehe.

#40 / / Johan:

Blev tidningsomslaget bra? :)

#41 / / Liborius:

kul med foto:)

#42 / / Skogsraah ☾:

Jättefina bilder!

#43 / / Josäfin Andersson :

jättefina, särskilt första :D

#44 / / Erica:

Jättefina bilder, förresten. Speciellt första. Sa aldrig det sist. <3

#45 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Fina bilder! :)

#46 / / jonna:

ja visst är den :)
Vilka fina bilder!

#47 / / Natalie Salazar:

va kul med foto lektion skulle jag behöva gå på :)

#48 / / A M:

Fina bilder! :D

#49 / / Emmy:

Fina bilder! :-) kram

#50 / / Sara:

Vad spännande inför morgondagen! :)

#51 / / Tove:

Gud va härliga bilder!

#52 / / Annika:

Jättefina bilder på din blogg!

#53 / / Josephine:

Underbara bilder! Låter jätte kul, gick också en fotokurs som individuellt val i gymnasiet. Det var såå kul! :)

#54 / / Christina:

Åh vilken rolig lektion :) Jättefina bilder :)

#55 / / Emma Engström:

Åh vad roligt med en sån lektion, superfina bilder! :D

#56 / / Bellah - livet i USA :

Men så fina bilder!

#57 / / Anna:

Vad härligt! Och så fina bilder!

#58 / / hanna:

åh så fint !!:D

#59 / / Sarah:

Du får visa hur tidningsomslaget blev sen :)

#60 / / Marlene S.R:

så fina bilder!

#61 / / Josefine:

Roligt med fotolektion :)

#62 / / Jeanette:

Vad roligt med en fotolektion :)

#63 / / Viktoria Eriksson:

Låter kul med fotokurs, så fina bilder! :)

#64 / / VERONICA - fashion blog:

Åh vad roligt!! :) Himla finma bilder, magiska! :)

#65 / / Madelene:

Wow Jätte fina bilder ju :)

#66 / / Amanda:

Så himla kul! och jättefina bilder! kram :)

#67 / / Ebba:

Såå fina bilder verkligen!! :)

#68 / / Emma:

Jätte fina bilder! :D

#69 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Hoppas du har en bra helg! :)

#70 / / Julia:

Måste säga att jag bara älskar loka bilden! Ser helt magisk ut, passade så bra med texten på flaskan också, som en berättelse! Du fångade verkligen loka- kännslan!

Btw, du deltog i min bloggtävling och jag vill meddela dig om att du blev vinnaren denna månaden. :)

Svar: Åh tack fina du! Kul att du tyckte om bilden :)
Wow så kul! Ska kolla in din blogg direkt.
Cassandra Haraldsson

#71 / / my:

Fina bilder :)

#72 / / sara:

Fina bilder! :D

#73 / / Sanna:

Gud vilka härliga bilder! Verkligen jättefina! :)

#74 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt med fotoloektioner! :)

#75 / / Alice Larsdotter:

Men åh tack så himla mycket!!
Så fina bilder!

#76 / / Sanna | Beauty & Design:

Vad roligt :) Jag gick också en fotokurs på gymnasiet, lärde mig ändå en del bra grejer :)

#77 / / Ida Lindborg ♡:

åh älskar sista bilden!

Sv: Tack så mycket! :D

#78 / / Julia:

fina bilder :)

#79 / / ZS:

Så hiela fina bilder!! :)

#80 / / linah:

ååh va fint!

#81 / / Lydia Elstig:

Vad roligt!

#82 / / Josefine:

Så fina bilder!

#83 / / Anna Holm:

Fina bilder! :)

#84 / / maaliinmaaria.se:

Va roligt med fotolektion, fina bilder :)

#85 / / sofie:

Wow vilka bilder :)

#86 / / Thea:

Åh vad kul med fotolektion, det skulle jag också vilja ha!

#87 / / Sofie Hallgren:

Älskar dina bilder, så fina!

#88 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Fint! Speciellt den översta :) Det låter roligt med fotolektion!

#89 / / Nathalie Tegelstam:

Otroligt fina bilder, duktig du är! :) kram

#90 / / Alice:

Superfina bilder. Kram

#91 / / Pauline:

vad kul! så fina bilder :)

#92 / / Sandra Norberg:

Snygga bilder du har :)

#93 / / anniepiie:

Så fina bilder, du är duktig!

#94 / / Nova:

Åh <3 Så underbart fina bilder...:)