Nästan fredag...

Ännu en svartvit bild, haha. 
Är inne i lite av en svartvit-period nu när det gäller redigeringen av mina bilder, har kanske att göra med det trista vädret ute, vem vet? 
Mycket att göra just nu, både när det gäller skolan och jobb. För mig gör det däremot inget, jag gillar att ständigt ha något att göra, och har jag inget så hittar jag på något. Dagens höjdpunkt var helt klart lunchen, då vi åt ute eftersom det var apelsinsoppa i skolan. Lät lite väl mysko, så det fick bli hemmagjord hamburgare på ett fik istället, och åh så god den är. För att inte tala om pommesen man får till.. 
 
Imorgon är det iallafall äntligen fredag. Som det ser ut nu är det inget planerat, men något hittas säkert på :)
Kram på er!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie Ekman Lindqvist:

Svart/vit är ju alltid fint i sig tycker jag!! Förstår att vädret och årstiden har mycket med det att göra. Men fantastisk bild. Kram

#2 / / Tuva Björnwall:

Så fint med svartvitt :D

#3 / / starsinlife.blogg.se:

Gillar svart/vitt!

#4 / / hjjonsson.blogg.se:

Skönt med fridag! :D

#5 / / MalinKalin:

Jag gillar också svartvita bilder :)

#6 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Svartvita foton is the shit!! :)

#7 / / Skogsraah ☾:

Gillar bilden!

#8 / / Ida ❄ Taggar alperna!:

fin bild :)

#9 / / Louise:

Svartvita bilder blir alltid så effektfulla på nåt sätt :)

#10 / / Escaping Reality-ett nytt liv:

Fin bild, lite fängelsekänsla så passade ju bra med rubriken ;-)

#11 / / my:

Svartvitt är fint det med :D

#12 / / Mikaela:

Jag tycker att det ofta blir mer känsla i en bild om den är svart-vit, love it!

#13 / / Jhennifer :

Brukar också lägga upp svart/vita bilder! älskar dina bilder❤️

#14 / / Catrin Monica Sandberg:

Vad gott med burgare, apelsin soppa lät riktigt udda

#15 / / VERONICA - fashionblog:

Tycker svartvita bilder är så otroligt vackra verkligen!! :) Underbart!

#16 / / Linn Strömberg:

ÄLSKAR svartvitt! Jättefin bild <3

#17 / / Tilda Barkselius:

Låter himla gott med hamburgare :)

#18 / / Isabell:

Svartvitt är ju något av det snyggaste som finns! Så inget fel med mkt av detta, haha. Häftig bild, hoppas du får en bra helg.