"Once you go Mac you never go back..."

Fick hem min nya dator nu i veckan, och jag är överlycklig! Har länge funderat på att beställa hem den, och nu äntligen har jag den! Känns så bra, och det ska bli kul att redigera en massa filmer, då jag inte haft något bra program till det innan. 
Nu bär det däremot av till jobbet och ikväll blir det till att mysa framför tvn.. Hoppas att ni får en härlig lördag! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

kul med ny dator :D och gud vad fint du har det !! gillar din stil :)

#2 / / Biggeros:

Mac är en jätte bra dator för redigering av bilder och filmer. Lycka till med din dator÷)

#3 / / Amanda Jönsson:

Åh va kul, vill också ha en mac!

#4 / / MATILDA:

älskar mac :D

#5 / / Sara Ekman:

Härligt, och fina bilder :D

#6 / / Emma Engström :

Åhh vad kul att du fick hem datorn! :)

#7 / / Kajsa:

Åh, älskar Mac! har snart haft min i ett år och trivs verkligen :D

#8 / / Netti Starby:

Åh vad roligt med en ny dator! Kram

#9 / / Netti Starby:

Åh vad roligt med en ny dator! Kram

#10 / / Linda:

ser ut som att du har massa fina kläder hängande där:D

#11 / / MATHY:

Vilket drömrum du har!! :D

#12 / / Josefine Arvehall:

Mac är verkligen det bästa! apple överhuvudtaget är bäst :)

#13 / / Lis Mari:

åååh ja, drömmen!!!

#14 / / Skogsraah:

Vad kul :)

#15 / / Isabel:

Du tar så himla fina bilder!!

#16 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Precis så!! Förstår inte mig på folk med PC och samsung telefoner /: förlåt om jag trampat någon på tårna nu 😂

#17 / / Tilda Barkselius:

Åh vad härligt med en ny dator! Jättefina bilder också!

#18 / / CAMILLAESI:

Mac datorer är ju livet typ, haha

#19 / / Daniella 🌙:

Vad för modell är det där? Och vad fint du har det!!!

Svar: Det är en 13,3" MacBook PRO med Retina-skärm :) Tack du!!
Cassandra Haraldsson

#20 / / Alice Lindström:

rubriken är verkligen så sann!

#21 / / resenaren.blogg.se:

Men åhh vilken härlig inredning! Och visst är det så, Mac är fantastiska, har en själv ;)

#22 / / Emelie Andersson:

Så fina bilder, gillar dem riktigt mycket :)

#23 / / Frida:

Åh vill också ha en Mac :)

#24 / / Bambi:

En mac kommer nog att stå på inköpslistan när min ekonomi blir lite mer stabil :P Mac ger en så mycket mer kreativa möjligheter även om jag tycker om PC.

#25 / / JoJo:

vad kul med ny dator :) och så fina bilder!

#26 / / Carina Marianne Holst:

Kul med nytt! Vad fint du har det! :) kram!

#27 / / Lucy:

Kul med ny dator :D vill också ha en mac ^^

#28 / / Sussi:

Snygg dator. Jag har också en vit :)

#29 / / Prietha:

Håller verkligen med, BÄSTA datorn!!

#30 / / Kopiko:

Inredningen ser verkligen superfin ut, och hoppas du kommer trivas med din nya dator (:

#31 / / Tuva Björnwall:

åh jag har också en mac, bästa!! :)

#32 / / Josefine:

Roligt!!

#33 / / Johanna:

Åh vad mysigt du har!!

#34 / / sandra:

Å älskar dina kläder. Vilka härliga färger och mönster.Ha en fortsatt bra söndag.

#35 / / Matilda:

Ang. rubriken så kände jag exakt likadant när jag skaffade min första mac istället för Pc :)

#36 / / Fanny:

WoW vilket fint rum!! Ser så mysigt ut..
och jag håller med om rubriken hahah!

#37 / / Emelie Pahlin:

Har en MacBook Air, och jag älskar den! Och rubriken är så sann! :)

#38 / / Amanda CL:

älskar mac :D

#39 / / Amanda:

Vad är det för modell, och hur mycket inbyggt minne har den? :) Alla macbooks jag kollat på har jätte lite minne så skulle inte få plats med Photoshop :/

Svar: Det är en MacBook Pro med Retina-skärm, 128GB minne och 8GB RAM-minne. Jag använder mig av en extern hårddisk som jag har alla mina bilder på, så ska inte vara något problem med Photoshop :)
Cassandra Haraldsson

#40 / / Ida - foto & häst:

Har också en mac och de är bäst!! Och rubriken stämmer verkligen! Så himla fint rum du har också! :D

#41 / / ISABELLA:

åh älskar min mac! :)

#42 / / Erika:

Gud så fint och stilrent du har det. Verkligen supersnyggt!

#43 / / Lili:

Åh vad kul! Vilken modell är det och var köpte du den? Vilka fina kläder du har btw.

Svar: Det är en MacBook Pro med Retina-skärm, 128GB minne och 8GB RAM-minne, köpte den på Elgiganten :)Men åh, tack fina du!
Cassandra Haraldsson