London

De två sista bilderna är tagna med en iPhone 6S...
 
Så kom London bilderna upp! Hade det underbart kul där med delikat mat, bra shopping och ett bra hostell att bo på. Hette Generator Hostel och låg uppe vid parken Russel Square (som ni ser på första bilden). Innan resan hade jag en del förhoppningar, men jag kan säga det att den resan slog alla mina förhoppningar med hästlängder. Det var första gången jag var i London, och jag är positivt överraskad; över hur vänliga och hjälpsamma invånarna är som både erbjuder sittplats på tunnelbanan, frågar om man behöver hjälp att hitta någonstans eller önskar en trevlig resa. Kommer absolut att åka tillbaka någongång :)
 
Äntligen fredag imorgon, wohoo!!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ida - foto & häst:

Så fina bilder! London är aaamazing :'D

#2 / / Jessica Högberg:

London är en härlig stad och har nåt för alla!!

#3 / / ISA:

åh nu blev man megasugen att dra iväg på en weekend. och den där burgaren.. <3<3

#4 / / annelie:

sååå fina bilder :D

#5 / / Julia:

Åh så himla fina bilder!
sv: Du är fin!! kram

#6 / / Caroline:

alltså dööör för burgaren på sista bilden!!

#7 / / Anonym:

Oh! Den burgarn! :D

#8 / / Alice:

Åh, london verkar vara så fint!!

#9 / / Natalie Salazar:

ååh fina london :) va där i somras

#10 / / Boel:

Åh älskade älskade London <3

#11 / / Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Åhh så snygga bilder,<3 och hamburgaren på sista<3<3<3

#12 / / Gabriella:

Såå fina bilder!! Som jag älskar London!!

#13 / / Amanda Forsman:

Åh, vill dit!

#14 / / Carolina Thoor:

Vilka härliga bilder! Vill också besöka London faktiskt :D

Sv; tack ska du ha! :)

#15 / / Sandra':

vad roligt :) jag har aldrig varit i london men har planer på att åka dit detta år :)
fina bilder!

#16 / / Catrin Monica Sandberg:

Åh vad gott :)

#17 / / johanna:

härliga bilder!

#18 / / Lis Mari:

Jag har aldrig varit där men blir imponerad av att höra om artigheten. Svennebananer har mycket att lära!

#19 / / ISABELLA:

Åh fantastiska london!!

#20 / / Linn Strömberg:

Åh vad fint! måste dit

#21 / / Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg:

Åh London som är så mysigt :D

#22 / / Cissi:

Ser ut som en toppenresa! Den där hamburgaren såg ju helt fantastisk ut

#23 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Burgaren ... Omg!

#24 / / Patricia :

Jättefin blogg! (:

#25 / / Felicia:

Åh vilka fina bilder! Vill också till London nån dag :)

#26 / / Frida:

Eller hur! Så sjukr roligt XD fina bilder och burgaren såg helt awesome ut!

#27 / / Emmelie:

Underbara london!

#28 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Kl är 07.42 och jag skulle lätt kunna äta upp den där burgaren nu. :)

#29 / / alma:

Älskade London <3 Världens bästa stad tycker jag, trivs så bra när jag är där! Mysiga bilder!

#30 / / Anonym:

Älskar London. Bodde där i 5 månader för några år sen :) men inte var dom så trevliga då :P

#31 / / Anette:

Dottern och jag var i London för ganska exakt ett år sen. Förutom Danmark och Åland har jag inte varit utomlands sen 1989! men precis som du skrev, fantastiskt hjälpsamma människor. Och polisen sen! Alltid hjälpte de till eller ringde till någon som kunde vägen om inte de kunde! Absolut åker vi tillbaka!