Smygläsning av nya MOORE

Bilder från onsdagens AW hos Lejon Media Gruppen..
 
Var så skönt att ta en sovmorgon imorse, det behövdes efter två intensiva dagar i Stockholm. Trots aat tdet var så mycket att göra hade jag otroligt roligt, som alltid när jag är där. Efter att ha åkt tåg hela morgonen väntade förberedelser inför AW som skulle vara på kvällen. Den blev riktigt lyckad och alla hade det väldigt trevligt. 
Morgonen därpå väntade hotellfrukost, och sedan en halv arbetsdag innan jag började röra mig mot Centralen igen. Fick ganska mycket gjort, bland annat gick jag igenom bilderna från kvällen, plåtade produktbilder på Nordic Wellness tidningen (som jag dessutom fått chansen att publicera mina bilder i) och självklart behövdes det ju städas. Längtar redan till jag ska dit igen!
 
Nu däremot ska jag snart jobba, men först blir det till att käka lunch och kolla på lite film :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ikas USA:

Låter som en supertrevlig helg ju! Och fina bilder, som alltid!

#2 / / Erika:

Vilka härliga bilder och drinkarna ser supergoda ut!

#3 / / Ewelina:

Riktigt snygga bilder!

#4 / / Nicole Svensson:

Verkar så mysigt :D

#5 / / Josefin:

Fina bilder :)

#6 / / Gabriella:

Fina bilder!!

#7 / / Netti Starby:

Men oj vad roligt du har haft! :-D Kram

#8 / / znoggez:

Vilka snygga bilder!

#9 / / SOFIA:

Ser kul ut :)

#10 / / Isabella Huynh:

vad härligt!

#11 / / Susanna:

Låter som du haft en riktigt trevlig helg och fina bilder. Kram

#12 / / MALIN:

Vad spännande! Tidningen ser så bra och välgjord ut! Kram

#13 / / sandra.:

Men så himla roligt :D
är du klar med din praktik än? :)

#14 / / Amanda Forsman:

Skönt med sovmorgon :)

#15 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad kul att kvällen var lyckad! :)

#16 / / Emelie Mossberg Haquinius:

Härliga bilder, ser verkligen super trevligt ut! :)

#17 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Drinkarna ser riktigt goda ut :)

#18 / / CAMILLAESI:

vad nice med sovmorgon :-D

Kram<3

#19 / / Henrik Olsson:

Det såg trevligt ut! :) Var det mycket folk? :)

#20 / / alice:

åh vilka härliga drinkar!

#21 / / Alice:

Åh vad härligt!!

#22 / / Polly Svensson:

Men vad roligt även om det varit intensivt. Jäklar vilken målning på bingo i bakrunden. Kram

#23 / / marina:

Låter ju hur roligt som helst och grattis att du fått publicera din bilder! :)

#24 / / Siri |Diabitfit|:

Vad kul att du ska plåta till Nordic Wellness :D

#25 / / ISA:

låter som du har det såå kul när du är här i stan. Underbart! och AW är ju tyyyyp bästa grejen! haha kram

#26 / / Tilda:

Jättehärliga bilder! :)

#27 / / Daniella:

Trevliga bilder, så roligt ut ^^

#28 / / Amanda Forsman:

Åh så gott med hotellfrukost!

#29 / / Moa:

vad härligt och kul!

#30 / / thaipinnen:

Kul! o bingo är så rolig haha :D

#31 / / matilda:

Ser ut som ni hade det trevligt! Hotellfrukost är bland det bästa som finns förresten :)

#32 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg riktigt roligt ut! :)

#33 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad kul att allting blev så lyckat. Och jag som är kändiskåt är ju sjukt avundsjuk ^^

#34 / / Tilda Barkselius:

Åh vilka härliga bilder!

#35 / / MADDISENJ.SE:

Wow vad roligt och grymt fina bilder!

#36 / / Gabriella:

Det såg ut som goda drinkar det där:)