~ Materiell lycka ~

Var i söndags och hämtade min nya kamera. Snacka om materiell lycka! :)
Gick faktiskt över från Nikon till Canon då jag känner att Canon passar mig bättre. Det blev en Canon 5D Mark ll med ett 50mm f/1.4 som ni ser på bilden. Har bara hunnit ta några testbilder, men ser riktigt bra ut. Känns som att jag har valt rätt kamera. Nu gäller det bara att lära sig att hitta i menyerna, är ju lite svårt med det i början när man byter märke på kameran, men det vänjer man nog sig snart vid. 
Ha det gött! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / P i X E L I E - Fotograf Erica Pettersson:

Vad roligt! Grattis :-D
Det är en helt underbar kamera; jag har en likadan som jag haft sedan januari 2012.

Svar: Tack! :)Tror att den kommer att passa mig väldigt bra, verkar vara en underbar kamera!
Cassandra Haraldsson

#2 / / Nora Cederin:

Sv: Tackar och grattis till ny kamera. Hoppas du fångar fina ögonblick med den :)

#3 / / LOVISA [ foto & vardag ]:

SV; Ja det hade inte varit fel att kunna dra på sig den en skön höstdag nu framöver ^^

Så himla kul med ny kamera!!

#4 / / MATILDA:

åh så kul! :D

#5 / / my:

Åh vad kul!!!

#6 / / Vendela:

Åh alltid lika kul med ny kamera :)

#7 / / my:

Åh vad kul med nytt! :D

#8 / / Sandra:

Åh, så roligt med ny kamera! Jag är också så himla sugen :D

#9 / / Emma :

Åh vad avis jag blir! Vad kul för dig!

#10 / / Elin (Fotoblogg):

Svar: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :)

Åh vad roligt med nytt!

#11 / / Tina:

Så ja! Duktig kusin! Hihi! 😊