Fotomässan 2014

Som ni märkt har jag tagit en lång bloggpaus, men nu är jag tillbaka igen efter två månader. Jag har haft väldigt mycket i skolan, och när jag väl har haft tid över så har inte inspirationen. Nu har jag dock fått den tillbaka och några inlägg är planerade framöver.
Igår var jag på Fotomässan i Stockholm som ni ser på bilderna ovan. Jag hade en helt fantastisk dag igår, trots den långa restiden. Var bland annat och lyssnade på Rockfoto-emma, Beata Rydén, Victoria Söderström och Bingo Rimér. Blev verkligen peppad av att fortsätta fotografera och jag fick så många tips och tricks om hur jag ska göra för att utvecklas som fotograf. 
Efter mässan lyckades vi hinna in till stan för att shoppa i ungefär en timme innan tåget gick hemåt igen. Imorgon väntas skola och en ny vecka :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jarina:

Svar: Ja, verkligen! Så himla mycket finare med snö :)

#2 / / Koffe - fotoblogg:

Åh jag önskar så att fotomässan var här i göteborg någon gång!

»Tack aå mycket! Kul att du besökte min blogg :)

#3 / / Kattis:

Åååh vad jag önskar att jag också hade hunnit besöka fotomässan!! Hoppas du hade ett bra besök där!:)

sv: Tackar!:)

Svar: Ja, det var verkligen jättekul! :)
Cassandra Haraldsson

#4 / / Felicia - Modell:

Åh vad kul med fotomässa :)

Svar: Det var det :) Kul att träffa många som man delar samma intresse med också.
Cassandra Haraldsson

#5 / / Matilda Wik - fotograf i Norrköping:

Åh jag hade också velat vara där!

#6 / / Anonym:

Vad roligt :D Kram

#7 / / Kim:

Vad kul det låter! Jätte fina bilder på bloggen också :)

Svar: Tack så mycket! :)
Cassandra Haraldsson

#8 / / Robex Lundgren:

Finna bilder

Svar: Tack!
Cassandra Haraldsson

#9 / / Sara:

Så roligt med fotomässa ! :)

#10 / / Karin O:

Åh vad kul:)

#11 / / Rebecka Eriksson:

Har funderat flera gånger på att man skulle borda fara dit även fast jag bor i Finland, men hur går det riktigt till? Vad kostar det och får man "göra" allting som erbjuds där? ;0

Svar: Man betalar ungefär 200kr i entré och sedan får man göra allting ja :) Finns många intressanta föreläsningar att gå på och sedan även en del workshops som också ingår i priset :)
Tycker verkligen att det var jättekul och att du ska ta dig dit om du kan!
Cassandra Haraldsson