~ Direkt från brevlådan ~

 
 
                                                
 
 
Idag kom äntligen min tävlingsvinst! För några veckor sedan var jag med i Bingo Rimers fototävling på Instagram och vann då lyckligtvis med bilden ovan. Den senaste veckan har jag häckat vid brevlådan och idag kom äntligen boken "Bingos Fotoskola". Extra glad blev jag när jag öppnade den och såg dessa textraderna. 
Det triggade igång det ännu mer inom mig och kan knappt vänta tills nästa gång jag ska ut och fota.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie:

Vad roligt! :D

#2 / / Kajsa-Stina:

Men GUD vad kul! Den boken vill jag också ha! Haha :)

#3 / / Celine:

Svar: Tack snälla fina du! Hoppas du får en riktigt härlig fredagskväll :) Kram

#4 / / Stina:

Fin blogg och grattis till vinsten!
Tycker själv om att fota, har dock aldrig haft tiden att öva för o bli bättre då jag prioriterat annat, men försöker hitta en bra bok om foto för att ha nånstans att börja. Är Bingos fotoskola något du skulle rekommendera eller har du något annat tips? Tacksam för svar :)

Svar: Tack så mycket! Har inte riktigt läst igenom allt i hela boken, men jag rekommenderar verkligen den. Man får många tips och det gör det lättare för en att utvecklas :)
Cassandra Haraldsson

Woow, vad kul att få sådana fina ord skrivna till sig från en proffsfotograf! Fast ditt bidrag är verkligen helt fantastiskt. Så jag förstår vad Bingo menar :D

Svar: Ja, visst är det! Haha, tack så mycket :D
Cassandra Haraldsson

#6 / / Sofie:

Din bild var värt priset! Superproffsigt! Kul med personlig hälsning från Bingo!