Speak it into existence!

Så var det helg igen, härligt! 
Kvällen (som alla andra kvällar) har spenderats med soffmys framför Idol. 
Häromdagen packade jag lite euforiskt upp min nya blixt och tog idag dessa bilder när jag väl hade fått den att fungera, haha. 
Härlig fredag allihopa! :)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lillian:

Riktigt häftiga bilder!

#2 / / Mariann:

Oj vad läckra bilder du tagit!!

#3 / / Camilla:

SV; Tack så mycket :) Dina vattenbilder är fina oxå.

#4 / / er:

wooooow, hur tog du dessa bilder?? :DDD

Svar: Hej! :)
Utöver kameran och dess inbyggda blixt använde jag mig av ett stativ, makroobjektiv, en skärbräda, extern blixt och en kran helt enkelt ^^
Cassandra Haraldsson

#5 / / Pauline:

fin blogg med jätte fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Cassandra Haraldsson